Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Gratis Anti-Virusprogram

Gratis Anti-Virusprogram

Hej!
Nån som har en en bra rekommendation av ett bra gratis Anti-Virusprogram? Mitt Norton360 håller på att löpa ut, Jag har Läst om flera gratis virusprogram här på forumet, men vilka var det?
Brinken
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4

För det första så kom Leike med något som inte hade med tråden att göra,sedan uppfattar jag det som oartigt att kritisera människor för hur dom skriver.Jag har märkt att man måste skriva på ett visst sätt här för att få gehör för sin åsikt och ingen kan förneka att så har hänt.Tyvärr så har jag inte hittat någon regelbok på IS mer än att man inte får kränka och prata politik.Som alla vet så diskuterar vi människor på olika sätt vare sig vi pratar eller skriver och vi bör acceptera allas olikheter. Jag uppfattar någon som otrevlig genom att denne skriver nedsättande ord om mig inte hur texten ser ut.

M.v.h
Kan inte låta bli att skicka med detta ur IS regler:


Vårda språket
Använd ett vårdat, städat språk och ha en hövlig attityd. Kommentera inte andras sätt att skriva, såsom felstavningar, särskrivningar etc.


Håll er till ämnet
Avvik inte från trådens ursprungliga ämne, starta hellre en ny tråd själv om du vill föra in inlägget på ett nytt spår.
vill man inte sluta så fortsätter man.
tråkigt att ni inte kan gräva ned stridsyxan.
utan måste fortsätta.

/göcke

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem