Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

test

test

Detta är en test om jag kan starta en tråd på IS.
Antal svar på detta inlägg: 6
nä det gick inte
Hipp hipp, hurra..... det var längesen. Nu till mer viktiga saker, jag skulle ändra i browselc.dll filen så att jag får upp www och com automatiskt när jag trycker "ctrl" och "enter". Det är ju ett känt fel i den svenska versionen av IExplorer. Det blir www och sv. Det skulle ju bli se, vilket är lika värdelöst i mitt tycke. Nu är det så att jag har laddat ner programmet resourcehacker och skulle ändra till www och com. Hade jag kört Windows 98 så skulle allting vara löst vid detta laget men XP ändrar tillbaka filen till sitt org. ursprung eftersom den skyddar filen från andra program som försöker ändra i den. Så jag försökte gå runt detta genom att försöka ändra i dllcache-mappen, där XP sparar originalsystemfiler, men problemet är att den mappen inte finns i min dator??? Likväl så ändrar XP tillbaks browselc.dll-filen när jag ändrar i den. Någon som vet var min XP har originalsystemfilerna till browsern?
Nej
Annons
ligger den inte knuten till systemåterställningen
Läs här
http://eforum.idg.se/popup/printable.asp?EntriesId=263492
Jag tror att det är ett problem som går att lösa om man har fat32 och eftersom jag har ntfs så verkar det som att jag får kontakta MS och be dem om hjälp. Har funderat på att köra det engelska IE, där kommer www och com om man trycker på ctrl och enter.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem