Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Hjälp error login

Hjälp error login

Hela tiden med jämna mellanrum dyker det upp:
ERROR.(Login) The operator or the adminastrator refused the reqest.

Hur får jag bort detta.
Snälla hjälp mej.
Har Windows 7.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Googlade lite kvickt och mitt råd är att kolla efter malware/spyware. Har du malwarebytes eller så kan du ladda ner det här.

http://malwarebytes.org/mbam.php
rubriken ändrad, Bara Hälp duger inte Göcke
Jag hadde telefonkontakt med chrille2 innan idag (vi bor ett stenkast ifrån varandra, 6 mil ungefär)

Han hadde AVG installerad och när han avinstallerade den blev det tydligen fel någonstans så han har en massa AVG-filer kvar på datorn, som jag tror spökar till det för han nu.

Han fick rådet att ladda ner Revo Uninstaller och att återinstallera AVG, sen köra avinstallationen med Revo på högsta nivå (brukar vara effektivt för mig i alla fall), så nu hoppas jag att han lyckas med det och väntar på svar från hans sida...

Om inte chrille2 svarar här om hur det gick så ska jag försöka att informera er andra om det

Deda
Annons
Hej DedaPera och Jigsaw.
Har testat bägge era lösningar.
Malware hittade tre st. errors.
Har med avintallerat avg med Revo som ju var toppenbra.
Undrar bara om DedaPera kört med "jaktinställningen? på Revo.
Söker den då själv på felprogram.
Mycket tacksam för er hjälp.
Chrille2
Ja nu fick du svar på vad jaktinställningen är,... den minimerar programet ner till meddelande fältet inget annat
Fungerar det som det ska nu då? Om det gör de så är det alltid kul att kunna hjälpa till så man får ordning på datorn igen.
Ja jigsaw Error'en försvann men samtidigt så har funktionen att öppna bifogade länkar i mail slutat att fungera om han öppnar i windows mail men dom funkar om han öppnar i Hotmail ... har själv "bara" XP på min dator så där kan jag inte hjälpa till....
Har tyvär kommit tillbaka.
Malwere tar bort samma 4 st "error"som dyker upp igen.
Får nog installera om hela c-disken...
chrille2!

Det hade jag gjort för längesedan. När du gjort det behöver du inte vara
ledsen längre.
Sa ju det till dig chrille2, kasta ut "möget" och installera XP, sen kanske jag tar tåget ner till dig och lär dig hur man gör BackUp så att du vid nästa tillfälle slipper installera om helt från början som tar flera dagar med alla program och uppdateringarna.....

leiake, chrille2 är inte ledsen för att han måste installera om, utan för att han är ett antal år äldre än mig...

chrille2

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem