Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Textstorlek ändra i Comodo Dragon

Textstorlek ändra i Comodo Dragon

Någon som vet hur man i "Comodo Dragon" webbläsare, ändrar textstorleken att visa större text "Permanent" när man surfar.
Har gått in och försökt ändra "Under huven" Textalternativen. Men det sker ingen aktivering/förändring efter spara.
Vill slippa Ctrl+scrolla eller gå in på Zooma hela tiden så fort man byter en sida på Nätet. - Har man svag syn så skulle detta underlätta hanteringen..
Tacksam för svar.
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Ozzy, jag såg det nu, jag har inte behövt pilla med textinställningar, ännu.
ni får hålla er till tåls.
Rom byggdes inte på en dag
Vad menar Du Göcke, ska vi inte ens få diskutera ämnet innan vi konstaterat att bygget gått i stå.
Annons
jigsaw. så kan man ju inte göra. då är man ju styrd av tillfällighetrnas spel.
Går det så går det. Eller bättre lycka nästa gång. Men tack i alla fall.
Ozzy!

Detta kommer nog säkert vid nästa uppgradering. Så du får nog CTRL crolla så länge.
IS-Radio funkar i allafall!!
jigsaw. Gick upp till 3x24 i textstorlek. visst, det hjälpte i just dagstidningar, det är där jag först och främst vill ha en text man ser utan att kisa med ögonen.
Men srtlk 24. Hoppas inte webbläsaren rasar eller skär ihop.
Så Tack än en gång. Jag hade alrig tänkt mig att man behövde gå så högt, I IE skulle man ju behöva två skärmar för att texten skulle få rum
Jag rapporterar tråden som delvis löst, om det går ändå!
medela hur det fungerar vid nästa uppgradering!!?
Ozzy,du kan ju givetvis ändra till den storleken som du vill ha. Klarar inte webbläsaren detta med att man ändrar en sån grundläggande sak så får nog programmakarna börja om från början.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem