Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Litet problem i Google Chrome

Litet problem i Google Chrome

Jag har ett litet men ack så enerverande problem med GC. När jag är inne på en större internetsida såsom tex. aftonbladet så bäddrar men ju allt eftersom man kollar rubrikerna. När man klickat på en länk och har läst en artikel så klickar jag på bakåt knappen. Det är då det händer, man kommer till toppen på sidan och måste scrolla ner för komma tillbaka dit jag var. På många andra sidor minns datorn var jag var och tar mig direkt dit.
Har någon en lösning på detta vore jag glad.

Jag kör W7 och GC.

/B
Antal svar på detta inlägg: 6
Jag har samma problem på Aftonbladet men inte på Expressen eller vissa andra sidor så jag tror faktisk att problemet kan ligga i webb sidorna och inte i själva Google Chrome

Har du tesat att gå in på Aftonbladet genom IE för då kan du ju se om det är samma problem eller inte .
Hej Bea,
jo i IE funkar det som det skall. Men jag är inne på din linje att det är något med aftonbladets sidor som inte funkar med GC. Det kanske är dom som måste fixa det.
Jag tog en rövare och kollade här iaf.

/B
Det är samma här!! Expressen går det bra men inte Aftonb.
Annons
Ja jag tror det är nåt Aftonbladet kör me , jag kan nog tänka mig att det är i reklam syfte eller dylikt .

det är i alla fall inte Google Chrome , jag tycker GC är super bra och snabb
Ljudet på Aftonbladets videor fungerar inte hos mig.

Just nu lyssnar jag på Vinyl 107,1, så mitt ljudkort är OK.

Det är en rolig gubbe som programledare där.

En kvinna hade vunnit biljetter till en konsert.

-Har du hår på armarna?
-Ja!!!!!
- Då kan du titta när dom reser sig.
- Vad menar du?
-Dom sjunger så bra. He,he! Grattis till biljetterna.



leiake hos mig funkar ljudet på Aftonbadets videor i alla fall den jag kollade på nyligen ( hundar som anfaller polisbil) testa igen det va kanske nåt tillfälligt .

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem