Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Skype

Skype

När jag startar min dator eller har ringt ett samtal med Skype så kommer det upp en liten ruta där det står Unexpected end tag: expected"", actal "font" vad menas med detta? Jag har den senaste versionen av Skype och har prövat att installera om Skype men får samma besked ändå.

En annan fråga angående Skype, jag har windows 7 Ultimate i min dator och innan när jag hade Vista så låg inte ikonen nere i aktivitetsfältet för Skype men det gör den nu sen jag hämtade den senaste versionen av Skype, ska den ligga där hela tiden i aktivitetsfältet?

Hoppas ni förstår vad jag menar annars bara fråga så ska jag ge vidare info.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag har vista och har ikonen i aktivitetsfältet. Nu har det plötsligt kommit upp siffran 2 i ikonen? Första frågan har jag inte råkat ut för.
Jag har samma ruta som kommer upp från SKYPE.
När jag startar min dator.
Den verkar dock inte komma upp när jag har använt SKYPE.

Jag har inte gjort något för att få bort detta fel.

Jag vore tacksam om någon kunde hjälpa oss med detta problem.

Jag har också haft samma problem, men fick en uppdatering igår och efter den så får jag inte det irriterande meddelandet längre
Annons
Primera
Jag har exakt samma problem som du. Rutan kan dyka upp när som helst. Jag har varit i kontakt med Skype och fick rådet att avinstallera Skype och sedan gå in i registret och ta bort allt som det står Skype på. Sedan skulle jag hämta den senaste versionen av Skype och installera, så skulle det vara löst.
Tyvärr så poppar fortfarande samma ruta upp. Jag kör Windows 7.

Per
Jag gjorde också uppdateringen i förrgår, men rutan kommer fortfarande.
Ja, det är samma här inget hjälper. Jag har fått ytterligare ett problem till och varje gång jag ringer så går det en signal och sedan bara kopplar det ner igen och så kan det hålla på en tre fyra ggr innan det funkar.
Detta problem som jag skrev sist om har kommit sedan den sista uppdateringen av Skype. Man blir så jä....la irriterad när det bara kopplar ner och den man ringer undrar ju också varför man la på och sen ringer igen!!!
är detta en specifikt fråga för olika OS och 32eller64bitars-versioner??
Jag har Windows 7 Ultimate 32 bitars version.
Har ni inte nyligen fått en uppdatering av Skype?

Jag fick för några dagar sedan och det löste problemet!
Uppdateringen löste mitt problem med att internet stängdes några sekunder tills datorn hittade en lösning.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem