Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Spotify Premium

Spotify Premium

Vill Ni ha Spotify Premium gratis och helt lagligt så klicka bara på länken här http://www.gratispremium.com/?ref=261339. Logga sedan in och svara på en gratiskampanj och skicka vidare till 6 kompisar/vänner och ni får gratis Spotify Premium.
Antal svar på detta inlägg: 6
Då slänger du bort en massa tid. Tar ca 20 minuter att besvara, bl.a måste du uppge ditt Pnr.
Mitt råd: Köp premium det är mycket enklare. Knappar du fel har Du snart kronofogden eller inkassoföretag efter dig.
Gå in på den här sidan - http://www.shoutcast.com/ - och lyssna på streaming music helt gratis inom olika genrers från hela världen. Enkelt och överskådligt. Ha en god Helg! =)
Jag förstår inte vad du menar med det PonGot??? Jag har själv gjort detta och har fått Spotify Premium och jag har inte fått vare sig kronofogden eller något inkassoföretag efter mig. Man kan numer lyssna på Spotify i sin mobil tack vare Premium och det kan inte bli bättre. Det tog inte ens 10 minuter att göra gratiskampanjen och man har Spotify Premium gratis för alltid. Det finns inga nackdelar med detta alls utan bara fördelar.
Annons
Det enda som man gör är att svara ja eller nej på några frågor så vad menar du med att kronofogden eller inkassoföretag skulle jaga dig??? Tycker det är lite svagt att inte kunna svara på denna fråga PonGot. Och varför ge 99:- /mån för Premium när man kan få det gratis genom att bara svara ja eller nej på några frågor, om det tar 10 eller 20 minuter så kvittar det, men har du råd att lägga 99:- /mån på Spotify Premium så visst gör du det men var nu så pass seriös och svara på mina frågor till dig.
Ens premiumkonto finansieras ju av inkomsterna från annonsörerna på gratispremium.com så det är nog inget mygel med det..

Ska testa att registrera imorgon.. Har inte tid just nu..
Precis Fajjer, äntligen någon som förstår det hela i saken. Jag har fått Premium och det funkar kanon bra, i och med att jag har Premium så kan jag spela Spotify även i min Iphone i offline lägen, bra på jobbet om dagarna och man slipper vara uppkopplad. Detta är 100% säkert och finns inga baktankar med detta.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem