Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Skriva ut

Skriva ut

Kan man skriva ut listan med favoriter ifall man gör en fabrikare!!
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag har ett Google konto dit kan jag importera alla mina bokmärken, och

har så gjort...
Använder du Internet Explorer så kan du exportera filerna till en fil som du kan spara och sedan importera
Låter bra men jag vet inte hur man gör är för dålig på datorer Får nog ändra till en etta
Annons
Jag har som xyz, ett google konto med mina favoriter.
Det rekomenderar jag, då kan du ju å dem från alla datorer:)
n
Annars hittar du dem i tex, start/den här datorn/c/document and settings/Namnet på dig/favoriter.

kentr10!

Du måste lära dig att importera och exportera. Det är inte så svårt som du tror.

Hittar du till Arkiv i verktygsfältet? Bra! Klicka där.
Importera och exportera. Klicka där.

Då dyker det upp anvisningar som ett förskolebarn kan förstå.

Ge inte upp. Du klarar det. Flytta till Googlekonto är nog lättast.
Ett Googlekonto ligger på nätet. Inte i din dator.
Därför kan du alltid nå det. Även om du gör min "fabrikare"

Lycka till.
Om du kör IE 8. Klicka på den gula stjärnan högst upp till vänster.
Då ser du en knapp som heter Lägg till i mina favoriter. TIll höger om den så finns en liten svart pil. Klicka på den så ser du texten Importera och exportera. Klicka där och välj Exportera.
I nästa ruta väljer du att bocka i Favoriter och sedan går du vidare och väljer var du vill spara filen.
leiake och perask har gjort som ni skriver men hur flyttar man till ett googlekonto?Förlåt har inte gått på förskola finns det hopp ändå?
utan att gå in på ett specifikt mailkonto, sänd filen som bilaga i ett mail till dig själv.

eller i gmail , välj documents och upload av den fil du skapat
Jag fick min dator formaterad nyligen och då gick jag miste om alla mina bokmärken :(
Men spara dem då som en fil. Bränn ned på en cd eller usb minne eller minneskort, så har ni dem för framtiden.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem