Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Bli vän på Facebook

Bli vän på Facebook

Nu har jag så många vänner på Facebook så att det räcker livet ut. Det blir
för mycket. Jag vill inte ha fler vänner. Jag orkar inte med alla.

Däremot vill jag inga ovänner ha. Så missförstå mig inte.

Jag tycker faktiskt Facebook är lite för mycket.

Tacka vet jag Internetstart Forum. Ordning och reda. Inte en massa larv.
Antal svar på detta inlägg: 8
Jag sitter nu i Detroit och for min del ar FB jatte bra for da kan jag ha kontakt med mina barn hemma. Jag har slakt i USA och vi har FB allihopa sa da kans det inte som avstanden ar sa stora, eftersom vi kan ha daglig kontakt med hela familjen. Mitt problem nu ar att det ar svart att skriva Svenska pa en Amerikansk dator.
mop - du borde kunna använda Skärmtangentbordet med Västerländsk teckenuppsättning (gissar jag).
Finns under Tillbehör, Hjälpmedel
Hör av dig om det funkar!
mop!

Vad gör du i Detroit?? Köper du bil, kanske.

Jag tror man måste ta med sig ett svenskt tangentbord med drivrutiner på CD till USA. Annars
blir det för jobbigt att skriva längre inlägg.

Men jag läser alla inlägg obehindrat utan å,å,ö. No problemas.

Så kör du med US-tangentbord. och hör av dig till oss.
Annons
Jag halsar pa slakten som bor har i Detroit, visst skulle man kuna kopa bil men jag har inget korkort.
Att skriva Svenska med us tangentbord kan bli ganska rolig text, nar min svagerska skriver till mig har ifran har det hant att vi skrattat sa vi far ont i magen.
Vi ska aka pa en Karibien kryssning under midsommar helgen, det ska bli riktigt roligt hoppas bara att vi slipper se all olja i Mexicanska Gulfen. Baten kommer att ga fran Miami till Key West och Cusamel i Mexico. Men det basta av allt blir bilresan till Miami jag alskar att resa med bil for da ser man sa mycket fina platser efter vagen.
Hoppas allt ar bra dar hemma i Sverige och att det Kungliga brollopet gar bra, sa Prinsessan far sin Daniel.
Men vad är problemet? Du bestämmer väl själv vilka du vill ha som vänner på Facebook. Jag har nobbat några som ville bli vän, eftersom det var obekanta. Jag är bara intresserad av att ha mina närmaste vänner på FB. Det fungerar alldeles utmärkt för mig. Vill du inte ta kontakt så slipper du väl. Jag tycker det är bra eftersom jag är 160 mil ifrån mina nära och kära. Det känns som om man kommer lite närmare dom.
babo43!

Tycker inte du att det är konstigt att totalt okända personer vill bli vänner
med dig. Det verkar ju vara koppleri.

Jag tycker det är konstigt. Därför säger jag konsekvent nej till all "flört" på
nätet. Facebook är lite skurk. Minst sagt!

Det finns en skurk till. www.stayfriends.se . Dom är oxå väldigt
påträngande.
Leiake!
Jo jag tycker det är konstigt med folk som vill bli vän med en som man absolut inte känner. Verkar mysko. Men jag tackar konsekvent nej till såna inviter. Det är absolut inga problem för mig. Och det är ju inte så att dom står i kö för att få bli min vän.. Nej, så attraktiv är jag nog inte. Men, som jag tidigare skrev, jag håller mig till mina nära vänner. Några andra göre sig icke besvär.
mop!

Du vet antagligen att det är 224 svenska mil till Maimi från Detroit.

Det är en bra bit, sa han som lyssnade på "Du gamla du fria"

Hoppas ni har en komfortabel bil annars blir det segt.

Kryssning i Karibien låter mysigt.
Har du vunnit på V75 eller Lotto.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem