Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Ny dator

Ny dator

Nu har tyvärr min stationära dator gått hädan,den levde i en dryg månad med nytt nätverkskort så det är väl dags för mig att köpa en ny så jag skulle vilja ha tips om bra datorer...att lämna in den insomnande datorn tror jag inte lönar sig,jag misstänker att det är hårddisken som har lagt av och en ny kostar från 600 kr och uppåt och sen så tillkommer arbetskostnaden så då är jag s...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 75
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8

Hade ja råd skulle även jag införskaffa en sådan maskin.
http://alltommac.se/nyheter/sa-marknadsfordes-macen/
Håller nog med dig Ozzy!! Jag har nog råd!! Men kärringar ville nog ha ett ord med i laget!!
Trampade jag på en öm tå PonGot?

Du må vara bäst i världen på både Mac och PC det skiter jag högaktningsfullt i. Skriv gärna och förklara vad en Mac kan som en PC inte klarar istället för att proklamera att en Mac "är så bra"

Tror också att det kan vara så att om man inte har haft en Mac eller Ubuntu eller liknande och alltså inte kan nåt så ska man bara böja sig för överheten.

Står det nånstans att inläggen måste vara genomtänkta då?

Förklar gärna uttrycket ap-tid. Har sökt efter det men inte hittat vad det betyder så svenska kan det inte vara. Inte speciellet intelligent formulerat för en så "smart" kille som du.
Annons
JonahHex!!

Ap-tid= Allmänn praktid på datorn!!
Jaha då vet man det. Alltid kul att lära sig nåt nytt. Måste vara Macrelaterat för inta kan väl en PC svänga sig med så fina ord

Sida:
« 6 7 8


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem