Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Utan microsoft

Utan microsoft

finns det något bra fungerande system där man slipper microsoft och alla jävla virus och andra problem??
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

du kan ju köpa en mac dator
eller instalera Linux , men helt utan virus blir du inte,
men du slipper Microsoft
för det ser ju ut som att du har större problem med det är virus
Jag tycker att microsoft borde ta ansvar för virus och annat inte bara ta pengarna och dra!
Morsan och Farsan har ingen dator och det går jättebra för dem, kanske det kan vara nåt för dig?
Annons
Kanske inte MS fel att det finns massa idioter som tycker om att förstöra för sina medmänniskor.

Vi säger inte jävla Volvo när det varit inbrott i bilen eller den blivit stulen... inte vad jag hört i alla fall.
Hehe...

Kul att skylla på någon oskyldig :)

Om man har tillräckligt med skydd i datorn och inte klickar runt på allt skit så klarar man sig väldigt bra.

Har upptäckt att sidor som mina ungar är inne på dvs, cartoon network och disneysidor m.m. är fulla med popupskit som fyller din dator med allt tänkbart.

Jag har flera antivirus/trojan/spyware pragram i datan som jag kör en gång i veckan.

Har klarat mig väldigt länge på det. :D
det kanske är på tiden att syna de som förstör för sina medmänniskor istället
Det borde vara tillveraren som er till att allt fungerar.Sen är det väl avundskjukan på pengarna som gör att många vill förstöra.
Jag tror att många av virusmakarna skapar virus bara för att de kan.
Utan att tänka på konsekvenserna.
kentr10 , det ser ju ut som att du också är avundsjuk på microsoft.
men de är ju inte ensamma om att tjäna pengar i internetvärden.
snart finns det samma problem på mobilsidan och där är inte microsoft störst
utan företag som skott sig på fri mjukvara som de sen har förädlat, de blir nästa stora hatobjekt att hacka. precis som bankernas betalsystem mfl.

så mitt förslag ligger fast, lägg er ilska på de som sabboterar istället.
där har vi all rätt att få upprättelse med råge.
Wacko! om din volvo bara krånglar så köper du ett annat märke nästa gång men i datavärlden har du inta så mycket att väljav på. Det hade varit bra om det fanns två eller fler likvärdiga så man kunde välja. Göcke! Det är virusmakarna som ireterar mig inte så mycket MS

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem