Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Program som har slutat att fungera

Program som har slutat att fungera

Jag har sedan igår fått ett problem jag inte rår på.
Har installerat en skanner, Canon Canoscan Lido 100 och programvaran till den. Har skannat o det har fungerat. Igår kunde jag plötsligt inte skannat. Har tagit bort programvaran för där fanns ett Photo program som inte var kompatibelt med W7.
Jag kan inte komma in i Windows Live Messenger, ej heller öppna Windows Live Mail.

Varje gång jag öppnar IE så får jag f&...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

om det var fel på hårddisken så skulle du ändå kunna boota från skivan, men tyvärr kan inte jag nåt om din dator om hur du ändrar i bios på din dator, men nån annan här kanske kan hjälpa dig med att komma in i bioset
man trycker F2 när datorn skall starta upp så kommer man in i bios
sen ändrar man [BootBoster] till avaktiverad (Dissasembled)
tryck F10 för att spara ändringen och låt datorn starta från cdskivan
genom att trycka [ESC] vid start och väljs cd skivan som boot
Allt detta gjordes men det fungerade inte. Den skall packas o iväg nu. Har haft så mycket bekymmer med den så de får fixa den nu, men jag tackar för hjälpen.
Annons
Nästan 48 tim. ap-tid........Det är synd om människorna sa redan Strindberg
http://korta.nu/a038
Hahaha Windows CP och aggresivitet ja det är väl så det är
"Du har inte läst användaravtalet"
Ja, så har man då fått ett mobilsamtal om upphämtningen av datorn. Den skall till Holland av alla ställen. Dit har jag inte råd att åka men det får min dator göra.
Fick ett mail från dem där de säger att om de hittar ett hårdvarufel så kommer de att kreditera den. Det låter ju ok, så det blir kanske en ny dator igen.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem