Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Wikileak

Wikileak

Julian Assange Är misstängt för den ena våldtäkten efter den andra,och sex-ofredande!

Undra vem som driver det här? Han är väl lite för obekväm för vissa länder!!
Antal svar på detta inlägg: 7
Man ska inte tro på lögnhalsar som ser folk som potentiella hot, tro mig ja vet Thomas2
Ja, det här känns underligt och inte helt bekvämt. Hoppas att man bringar klarhet i vad som VERKLIGEN har hänt.
Varför läker inte Wikileak ut vad som står i förundersökningen, Julian Assange borde ju rimligtvis veta vad som står i den.
Verkar som om Wikileak snart är Wikihide!!!!!!!!
Annons
Nu mena jag inte att man inte ska ta sexbrott på största allvar!

Men när man vill blir av med en "Obekväm" person så är det ett utmärkt knep att ta till,eftersom det alltid leder till stora bokstäver på löpsedlar och tidningar.

Ja till och med större än att ett mord har begåtts!

För mig är en person oskyldig tills motsatsen är bevisad. Men i detta fall undra jag om inte han är dömd på förhand??
Re: Thomas2
Visst kan det vara så men om man selekterar vad man läker bara för att det känns "för nära" så tappar man all trovärdighet tillslut.
När förundersökningen läggs ut så tror jag på WikiLeaks metoder och sanninar.
Jag tror det ligger mycket mer bakom detta än vi kan ana, han är som sagt en obekväm person på många fronter!
Det har nog per66 rätt i vad han säger. Det ligger nog starka krafter bakom,med stinna plånböcker.

Att ge sig in och snoka där man så att säga inte hör hemma,är livsfarligt!

Det blir öga för öga,tand för tand,även i en demokrati!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem