Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Högerklicksmenyn i FF funkar inte

Högerklicksmenyn i FF funkar inte

Det är inte så ofta jag postar i detta forum men nu har jag ett problem som jag inte kan lösa själv.

Har testat med Google och Bing utan resultat.

Problemet är att jag inte kan använda högerklicksmenyn i bokmärkesfältet i FF. Öppnar jag däremot bokmärken i menyn så funkar allt som det ska.

Detta problem finns bara i FF. Datorn funkar som den ska för övrigt.

http://simplest-image-hosting.net/jpg-0-firefox-problem-2010-09-
11
Antal svar på detta inlägg: 44
Sidor: 1 2 3 4 5 Nästa »

Jag förstår inte riktigt vad det är, du inte kan?

Menar du att du får upp "möjligheterna" som i ditt kort, men att de inte funkar?
Svårt att hjälpa till när jag inte förstår hur du menar riktigt... Vad högerklickar du på? När jag höger klickar på menyn så får jag möjlighet att bocka i och ur alternativ som jag vill eller inte vill ha.

Högerklickar jag på mina bokmärken så får jag alternativ som t.ex. öppna osv. men ska jag öppna ett bokmärke kan jag även vänster klicka på dem ju.
På Mac inga problem med FF, bara att peka på Bokmärken så kommer menyn....men det är ju Apple "tänk"
Annons
JonahHex

Här funka FF som det ska!
Verkar som jag inte förklarat så att ni förstår.

Håkay!

Alla vet väl var bokmärkesfältet finns i FF. Om jag då öppnar en mapp där tex som i mitta fall "Kolla senare" som ni kunde se på min bild.

Efter detta så högerklickar jag på ett bokmärke i den mappen då får jag upp en hel radda med alternativ såsom "Öppna i nytt fönster, Öpnna i ny flik osv". Detta funkar inte. För jag muspekaren över denna ruta så försvinner den bara.

Blev denna förklaringen bättre?
JonahHex
Skaffa dig en Mac
Men nu kör jag inte Mac så håll inne med dina åsikter om du inte kan tillföra frågan nåt för F....N!!!!
OK då förstår jag... *hmm* För mig funkar det helt OK, kan det vara så att du kanske måste hämta FF igen? Det kan ha blivit något fel.. Jag ska kika på om jag kan hitta någon inställning.
Se där alltid är det någon lustigkurre som har för sig att PC är det enda alternativet.
JonahHex

Jag laddade hem FF Och testade funka som det ska! Prova en ny nerladdning!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem