Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Internetanslutning

Internetanslutning

Jag har suttit och spelat poker på svenska spel men åker ut från borden efter en stund. Enligt svenska spel har jag fel på internetanslutningen och det är fler på samma kanal?! Kan man ha vilken kanal som helst och hur byter man kanal?
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Jag ska testa. Problemet var att jag satt med fyrtal i femmor och redan betat 360:- och så försvann jag från bordet!! Det är visserligen 2 dar sen men jag är fortfarande förbannad!
Du är tydligen väl insatt, men vad betyder detta......?????

Avbrutet spel/disconnect
Om du av någon anledning skulle tappa kontakten med vår spelserver under ett spel så läggs din hand automatiskt om du inte svarar, förutsatt att någon vid bordet satsar. Om alla passar så är du med tills alla händer visas och har du bästa handen så vinner du, därefter blir du pausad. Skulle någon satsa eller höja och du inte kan svara i tid så läggs din hand och din plats blir pausad.
Om du spelar en turnering och kontakten bryts kommer din plats att bli pausad. Du måste dock betala mörkar när det blir din tur enligt turordningen vid bordet.
Så snart din uppkoppling återupptagits kan du logga in igen om du spelar ett ringspel (cashgame) så måste du själv leta reda på bordet du satt vid och fortsätta spelet, klicka på "Jag är tillbaka" för att fortsätta spela.
Om du spelar en turnering kommer du automatiskt att skickas till "ditt" bord när du loggat in, klicka på "Jag är tillbaka" för att fortsätta spela.
leiake!
Jag vet! Problemet var att när betade 360:- så betade min motståndare 500:- och då försvann jag!! Då räknas det som att la mig!!!
Annons
loket55!

Jaha! Då vet man detta.

Kanske motståndaren hade 4-tal i sexor och du hade bergis följt med i alla höjningar?
Det är alltid bra kort som man förlorar stora pengar på. Men skall man bara
"bergsäker" då måste man sitta med Straight Flush i hjärter.

Jag förlorade en stor pott en gång. Jag hade 4-tal i 3:or.
Men min motspelare hade 4-tal i knektar. Han hade det på given, men köpte
ett kort för att lura mig. En riktig räv. Minst sagt.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem