Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

AVG-Gratis minsann

AVG-Gratis minsann

Inte fy skam. Man undrar var är haken.

http://www.teknikbrunnen.se/avg-internet-security-2011-gratis-i-ett-helt-ar/


Ev. Klipp & klistra.
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Det finns väl ett säkrare som kostar. Det är AVG free som inte är lika stort som är gratis
@Carlssons. Har du inte läst vad som står i artikeln.
De bjuder ju på kostnaden ett år framåt.
Det innehåller ju rubbet inklusive brandvägg.
Det gäller att ta hem nyckeln för att låsa upp och få
alla alternativen precis som för ett köp-program

Om du vet ett säkrare AVG skriv in den hemsidan.
så får Du överbevisa mig.
Jag kan ju ha fel, men tror det inte.
Ozzy

Tack för tipset.
Annons
Jag kör med Avast virusprog. svenska som är gratis, Window brandvägg och Malwarebytes' Anti-Malware svenska som även det är gratis.
Fungerar bra och har tagit alla och varnat för virus o Trojaner m.m som jag fått idatorn
Om man ser på denna produktguide. Tycker jag valet är enkelt. Allt under ett tak och kompatibelt.
Visst, sitter man nöjd och skyddet är fullgott med flera komponenter och program, då är ju allt frid och fröjd.

http://free.avg.com/ww-en/product-comparison
Med senaste pc-tidningen får man Bullgard gratis i ett halvår. Jag hade tidigare microsofts antivirusprogram och trodde att jag hade en ren dator. Men när jag körde Bullgard så hittade han en massa skit. Datorn blev som ny!
Det innehåller rubbet inklusive brandvägg. Som jag ser det ett mycket bra program!
Må Alla bli saliga på sin tro.
Ozzy rätt tänkt, jag kör både AVG & Avast och är nöjd med båda.
Inget är däremot gratis oavsett vad reklamen säger.
karlmann! Orkar inte dra detta i långbänk. Men vad vet Du som inte jag vet i frågan AVG. enl bifogad hemsida i första inlägget.
Jag har själv Norton. så det berör inte mig vilket.
Jag vet inte mer än fyra års användande av AVG och gammal nog att veta att det finns inget som heter gratis i fullversion. Ett år helt fritt, sedan då?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem