Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Winows live essential 2011

Winows live essential 2011

Fick denna uppdatering imorse, efter 45 minuter stå den fortfarande på 50% klart, vilket den gjort i en halvtimme, skall man avbryta installeringen eller är det normalt att det kan ta så lång tid?
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

per66!

Det är ingen prioriterad uppdatering så du kan avbryta om du vill. När du
startar om i morgon så ser du om den hänger kvar.

Över en timma låter konstigt.
Kolla att du inte har ett mindre "fönster" bakom uppdateringsfönstret. Om. så kan du där välja att endast uppdatera de redan installerade produkterna i WLE
Eller acceptera att ta hem och uppdatera hela paketet.
vid 50% stannar uppdateringen i avvaktan på ditt beslut.
-Så var det hos mig i alla fall
Kolla i aktivitetsfältet om det finns ytterligare ett fönster öppet..
Kan väl tillägga, för den som har Windows Live Mail (WLM) installerat. Det blev snyggt som attan om man jämför med det tidigare gränssnittet. Allt i Microsofts anda!
Annons
Avbröt installeringen och startade om datorn, det innebar att jag inte längre får meddelande om uppdateringen, får se om den återkommer.

Tack för tipsen!
Lyckades med uppdateringen, tryckte på visa information, och fick 2 alternativ, valde uppdatera endast windows live essential 2011.

Håller med att live mail sidan blev mycket snyggare än tidigare!
För mig stannade det för att jag hade en gammal version av programmet. Avinstallerade, men står iallafall kvar på 50 %.
Prova att starta om datorn, i mitt fall fungerade det!
Startade om och gjorde en sökning på uppdate och fick upp en annan uppdateringsruta och det funkad
Det finns så många som erbjuder Window Essensial 2011, jag laddade ner, men fick så mycket annat sk-t med, microsoft eller Window kommer kanske med en svensk upplaga, denna var ju på engelska.

Jag laddade ett program som heter Register Booster, men det blev jobbigt att jag vid varje start fick frågan om jag godkände dom, Jag tog avinstallerade dom, men efter det så hade jag ett h-vete, fick ringa HP-support eftersom datan vägrade att starta, fick gå igenom ett program som de rekommenderade när jag satte igång datorn. Men nu har jag fått ordning på den efter flera timmars telefonsamtal. Fick ett förslag på ett program som heter Your Uninstaller, det fixade felet.

Trevlig helg
Smart!

Om du frågar oss på Forumet innan du laddar hem nya grejer, då slipper du
sitta i telefon så dina öron blir röda.

Det finns för mycket på nätet. Man måste "sovra" i högen.

När det blir riktigt "galet" så klickar jag på knappen F10 under uppstart av
datorn. Då blir den som när du köpte den. Helt ny.

Har du foton på hårddisken så måste du rädda dom innan. Allt annat kan
du installera om. Du har ju gott om tid antar jag.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem