Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Msn

Msn

hej!

undrar av någon kan hjälpa mig att få bort en gammal version av messenger .
Har windows 7, råkade ladda ner en gammal version av msn som inte fungerar i min dator.
Försökt att ta bort det i vanligt sätt, tex. ta bort , avinstallera genom kontrollpanelen, men inget som funkar.

Mvh Kjellman
Antal svar på detta inlägg: 7
Är det inte bara att gå till Microsofts sida och uppgradera till Windovs Live nya MSN så sköter det borttagningena av det gamla med automatik.
Annars kan du prova och gå in i felsäker läge och sen via kontrollpanelen och ta bort det det brukar funka.
Hejsan jag tog bort via kontrollpanelen ta bort program, sen sökte jag i datorn både vad gällde msn och messenger då fick jag bort allt. Sen hämtade jag version 2011 gick jättebra. Hoppas det fungerar bra för dig med.
Annons
Kan man återgå till den gamla MSN-versionen på något sätt? Jag ogillar verkligen den nya versionen som man kunde uppdatera till :(
Spindelkvinnan... beror på vilket windows du har.
spindelkvinnan , bara en undran , vad är det du inte gillar, saknar du något i den nya eller är det så att du inte känner igen dig i det nya upplägget

det är dumt att backa , när det kommer något nytt av flera orsaker.
Jag har fått nya MSN att se ut nästan som den gamla.. Så det är bara att pyssla om lite bland inställningarna, men det beror ju lite på hur man vill ha det..

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem