Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 7 Ultimate

Windows 7 Ultimate

Hej. Finns det någon som köpt Windows 7 Ultimate via Tradera? Prisskillnaden är ganska betydande jämfört med butik. Får man rätt saker eller en tom kartong?
malken
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Rådet från mig : Köp i butik eller från någon av de nätbutiker som finns

www.dustin.se

www.kjell.com

www.microsoft.se

www.netonnet.se

Fin
ns säkert flera alternativ , se upp med tradera du kan bli ordentligt lurad .

Har du någon elektronik butik på orten som du kan rådfråga ?
Varför köpa i butik?

Om man bara ser till att köpa från en säljare med positiva omdömen brukar det var lugnt...

Utgår ifrån att de annonserna du sett är från en säljare i Trollhättan?
Kolla hans omdömen, inget fel där inte.

De som vill fuska brukar göra det på saker som kostar bra mycket mer än 600-800 spänn...
Det finns nog läge att vara eftertänksam när ett "Ultimate" kostar 6-800 kr och någon som säljer flera stycken....
Sen spelar det ingen roll hur fina omdömen man har för vill man inte få piratkopior av Windows ska man vara försiktig.
Annons
Har nu vunnit en auktion på Tradera. Har betalat 820 kr för Windows 7 Ultimate. Skall bli spännande om det är rätt produkt..Fortsättning följer.
malken
Jag brukar säga att om en vara kostar flera tusen i butik och någon säljer det för en spottstyver på Tradera tror jag att man bör tänka sig för mer än en gång. Vem är så jäkla dum så man köper upp ett lager Windows 7 Ultimate för någon tusenlapp/st för att sen prångla ut dom på Tradera till underpris..????? Jag kan tänka mig att 820 kr ligger under inköpspris för butiken så man bör nog besinna sig. Tilläggas bör kanske att ett nytt äkta Windows 7 Ultimate kostar någonstans mellan 2500 - 3500 kr i butik .
malken!

Det skall verkligen bli spännande att se vad du får i paketet.

820:- är under inköpspris för företag. Jag säger som "babo43". Det stämmer
inte någonstans. Troligen är det stulet, då går det väl inte att validera.

Är det kopia så är det ju kört där oxå.

Du är en riktig gambler. Minst sagt. Lycka till!
Ursäkta, men mitt ORIGINALA Windows 7 Ultimate betalade jag 100 spänn för... Och jag har totalt köpt 5 licenser till alla datorer i huset + 1 extra.

Om nu säljaren på Tradera har gjord som jag gjorde, tjänar h*n ju en reell slant per licens...

Det finns väl ingen vettig människa som betalar 2500 kr för ett operativsystem?
Jag har köpt Windows 7 Professional på Tradera för 600:- och det var inga problem det funkar kanon och jag har haft det sedan Windows 7 släpptes i skarp version. Det hämtar alla uppdateringar och är aktiverat så jag är hundra på att du kan vara lugn mailken jag tror inte det är något skumt med det.
Det är mycket som händer på Tradera,har själv funderat på å köpa men det er just detta med licensserna,hur många gånger kan man sälja dom i egentligen innan detta bli obrukbart?
Skulle gärna vilja ha 7an i min dator med!Billigt men säkert,några förslag?Edge,var köpte Du din!
köp en ny dator så får ni W7 med på köpet.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem