Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Drivrutiner

Drivrutiner

När jag öppnar datorn får jag ett besked om att jag skall uppdatera drivrutiner till Microsoft 6to4 Adapter, men när jag trycker på att den skall starta så kör den i någon minut, för att sedan tala om att det inte gick att uppdatera.

Vad är Microsoft 6t04 Adapter, och kan jag klicka i " visa inte detta meddelande fler gånger", eller är det något viktigt som jag behöver, har inte märkt någon störning hittills.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

högerklicka på kommandotolken och välj kör som administratör
Fattar inget, men nu har jag klickat på visa inte det här meddelandet mer, så nu får det vara så!

Tack ändå!
ja så kan man göra, fattar man inget så dölj det

Lycka till!
Annons
per66!

klicka på startknappen och skriv in "kommandotolken eller cmd" i sökrutan. När du sedan får upp ikonen i listan högerklickar du på den och klickar på "kör som administratör"
För att starta kommandoradsrolken med administratörsrättigheter skriver du in "cmd.exe" i Startmenyns sökfält och trycker sedan [Ctrl] + [Shift] + [Enter] istället för bara[ Enter]. Du startar då kommandoradstolken med administratörsrättigheter och kan obehindrat köra kommandon eller starta program med adminrättigheter.
läst detta ?

http://alturl.com/mthgq det kan vara lösningen
Tack för alla förslag.

Jag har sökt mycket på Internet och funnit att fler har samma problem, men egentligen är det inget problem för det lär inte påverka datorn på något sätt, därför ger jag mig inte in på att åtgärda det, nu är meddelandet dolt och stör inte längre.

Tack än en gång

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem