Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Skapa MALLAR

Skapa MALLAR

Har haft två mallar för fakturaskrivning. P.g.a. adressändring , skrevs den nya adressen in. Mallarna kollades, och allt verkade ok
Men
När jag skulle börja andv mallarna, så blev det helt fel, när jag skulle skriva fakturanr (över den text som det stod ange faktura nr) blev texten röd, och det kom fram streck röda och en ruta om att det var borttaget. så blev det med all text som angav vad jag skulle göra

Jag hade en bekant som gjorde ändringarna, och han vet inte hur ska fixa det

Kan han missat att slutföra ändringen eftersom det som kommer upp liknar ett dokument med en massa ändringar på

Någon som kan förstå vilket fel som gjorts, eftersom det blev så här

Har Windows XP och Mallarna (Microsoft Office)

Jättetacksam om någon vet hur jag skall få Mallarna att fungera igen
Antal svar på detta inlägg: 7
Det som har hänt är att funktionen granska ändringar blivit aktiverat. Jag har dock inte jobbat så mycket med detta så jag vet inte hur man återställer eller om man kan godkänna ändringarna för att få bort det röda understrukna.

Försök att hitta Spåra ändringar och se om du där kan hitta något sätt att få bort markeringar. Vilket office har du?
Microsoft Office

Den som hjälpte mej kommer hit i veckan så jag hoppas att det löser sig

Men om någon kommer på något tips, är jag fortfarande tacksam för hjälp

PerAsk tack för att du försöker
Berit!

Du är ett hopplöst fall. Det går nog inte att hjälpa dig denna vägen.

Du kan bokföring sedan gammalt, det anar jag.
Man behöver inte "bråka" med ett datorprogram.

Det går med en vanlig kulspetspenna än idag, men det är gränsfall.
Jag måste ha E-leg + lite annat, för att kunna sköta mina grejer.

Allt annat är otänkbart om man inte vill bli idiotförklarad.
Annons
leiake

Ja, ja vet att jag är ett hopplöst fall, men samtidigt är jag så himla envis och i min enfald så trodde jag att "killarna" på IS kunde ALLT

Nu när du vet allt om mej, kan jag ju fråga en annan fråga: Varför har min automatiska inloggning försvunnit, på IS , får inte fram någon smiley heller ?

Oavsett om jag får något vettigt svar eller ej, önskar jag ALLA en jättefin helg och att ALLA datorer fungerar
Berit!

Vi "killar" kan mycket. Men det finns gränser.

Du måste rensa din dator. Diskrensning heter det.
Jag tror du vet hur man gör, men du vågar inte.

Min dator mår utmärkt. Jag har inte gjort min omtalade"fabriksinställning" på flera månader.

Berit. Jag kan inte hjälpa dig om jag inte vet vilket Officepaket du har. På Office 2007 så finns det, när man klickar på GRANSKA, en knapp som heter SPÅRA ÄNDRINGAR. Där kan man klicka för att få bort dessa ändringar, men du kanske har någon annan version och då vet jag inte var detta ligger fn.
Berit din automatiska inloggning har försvunnit när du rensade bort cookien som höll den.

angående ditt mallproblem så är det nog säkrast att konsultera din guru som kommer till dig.
Annars så tror jag PerAsk snusar i rätt tråd

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem