Tisdag 19 mars 2024 vecka 12
Forum
Kategori: Dator och internet

Nco ett tillägg som är fel

Nco ett tillägg som är fel

Någon som kan ge mig besked hur jag enklast kan återställa alla bilder till ordinarie filtyp. 1000 tals bilder fick denna ändelse för en tid sedan. Kan ha varit något med programmet Nero - vet inte säkert. Att ändra bild för bild tar för lång tid. Tacksam för din hjälp.

/T
Antal svar på detta inlägg: 3
Komprimerade backupfiler som skapas av Nero BackItUp, innehåller data som ska säkerhetskopieras till en CD eller DVD, komprimerad med standard ZIP-komprimering, kan också skyddas med ett lösenord och krypteras med en 56-bitars nyckel.

OBS:. NCO-filer använder, ZIP-komprimering
krypterade BackItUp filer kan också öppnas genom program som WinZip eller Stuffit Expander. Bara byta namn på filändelsen från ". NCO"till ". zip" och öppna/packaupp filen.

kan detta hjälpa dig
lite kryptiskt översatt i en första fläng
Tack. Jag ska testa. Återkommer efter min resa. Tack för snabbt svar.
Prova annars med följande.
Klicka med höger musknapp på en bild och välj, Öppna med. Välj Windows fotovisare och se om bilden öppnas. Om så är fallet så gör du om proceduren, men då väljer du först Öppna med och sedan Välja standardprogram och ser till att den lilla rutan är ibockad och sedan klickar du på det program som du vill ska öppna bilden, ex Windows fotovisare.
Om det här fungerar så har bilderna bara blivit associerade med fel program.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem