Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Bästa programmet alla kategorier

Bästa programmet alla kategorier

...vilket är det?

Min röst går till Microsoft Excel.



Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Liquidchiild. Är detta en dold marknadsundersökning? Eller vad ?
MVH
Ninn
Format
måste vara det i särklas bästa, om man följer upp allt här på forumet.
efter det så kommer copy och del
Visual Studio .Net Professional 2003 (har inte testat 2005 ännu men det lär vara bättre)
Annons
photoshop
PE Explorer, kan man ha mycket roligt med.
Sen kommer nog Bitcomet tvåa.
Sorry, men måste faktiskt få nämna Opera (8)också, den är nog vinnaren av mina.
Håller med Göcke. De gamla DOSkommandona kan man inte vara utan ibland. Jag saknar en Windowsversion av Visum(Dos) som jag använde på 80-talet, relationsdatabas, genial. Men jag har väl varit för lat för att lära mig Access fullt ut. Det är den typen av program som jag gillar - ingen programmering(kodning) utan koden skapas automatiskt(kanske inte så effektivt). Ska titta lite mer på Access.
Tillägg
Min sambo älskar Spindelharpan, Hjärter m fl spel samt Explorer och surfa, läsa tidningar på nätet. Hon som hatar datorer, skulle aldrig lära sig dem, de tar bara bort jobben, f d KF-anställd. Jag får dock via datorn hjälpa henne ibland med skrivelser, hitta uppgifter m m
Det är svårt att gå mot strömmen! Men hon är bra.

Bolibompa bolibompomba......
Tror man kan göra allt ni föreslår ovan utom Bolibompa i Excel :) Bara att högerklicka.

Och nej, det är ingen dold marknadsundersökning :) Jag och några kompisar hade tråkigt och småputtrade lite om bästa filmen någonsin, bästa boken, etc. På vägen hem funderade jag lite på bästa programmet, men det var mycket svårare.

PE Explorer och Bitcomet känner jag inte till. I övrigt är det lite intressant att så många av favoriterna kommer från Microsoft, som ju ju älskar att hata annars :)

(Ett annat hyffsat program är ju Windows självt. Speciellt om man är format, copy och del fantast :p)

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem