Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Snabbkurs att göra hemsidor

Snabbkurs att göra hemsidor

http://monkeytoys.com/htmlkurs/

Det vet i fa... om man klara efter denn kurs??
Antal svar på detta inlägg: 10
det är väl glasklart!? och om det inte är det varför lägga ut länken??
Nu är det inte alla som har så hög datakunskap. Och om det är så jävlar glasklart,så behöver du inte kommentera tråden över huvudtaget!!
Whoops...kanske inte ens lägga ut länken om den är så svårt att förstå - eller vad var meningen ??
Annons
Dessutom! Svär inte åt mig!!
Tack för tipset!
Topnotch

Nu är det inte länken som är svår att förstå,utan innehållet om du nu har hunnit och läsa hela kursen på denna korta tid?

Jag ber om ursäkt för svordomen! Men sluta att komma med dina nedlåtande kommentarer!!
Mina kommentarer är inte "nedlåtande" och självklart har jag läst kursen. Förstår dock fortf inte Ditt inlägg om Du nu anser att "kursen" är så svår att förstå. Vad är Ditt syfte med att starta tråden?
Jag har inte sagt att kursen är svår! Jag sa att "Jag" inte säkert kan bygga någon hemsida efter denna kurs!!

Men det finns kanske någon som har nytta av länken?
Lugna och fina nu mina herrar.

Alla har vi olika kunskap om allting på vår jord. Vill du nu snickra ihop en hemsida Thomas2 så varför inte använda Wordpress eller nån annan tjänst på nätet?

Jag har gjort en Blogg/hemsida på Wordpress och kan jag få ihop nåt vettigt så kan dom flesta.
JonahHex

Tack för det tipset!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem