Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsida IS

Startsida IS

Vad har hänt,om jag klickar på Aftonbladet eller Expressen eller en del andra länkar på IS sidan öppnas det dubbla sidor men bara med webbläsare Google Chrom är det fel hos mej eller är det någon annan som får lika och det händer bara på IS
Antal svar på detta inlägg: 95
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

boax!

Min käre "tumstock". Givetvis har du fel på dina grejer.

Jag kör med IE9. Inga problem med min webbläsare i alla fall.
Men jag börjar bli "skröpplig" i kroppen.

Tror inte jag blir "piggare" om jag byter webbläsare varje dag.
Tänk om livet vore så enkelt.

http://windows.microsoft.com/sv-SE/internet-explorer/downloads/ie

Boax!

Här funkar det bra med goch! Och IE9.
Boax!

Jag får också dubbla sidor (flikar) när jag öppnar bl.a. Aftonbladet. använder oxå Google Chrome som webläsare.
Annons
Ja med IE funkar det bra men det spökar faktiskt i Foxen sen igår

om man med FF klickar en gång på t.ex. Aftonbladet så får man först den gula rutan "Firefox har förhindrat att popup-fönster öppnats av den här platsen." och klickar man en gång till på samma länk då öppnar den sig

Men det är så bara på Internetstart så felet ligger inte i webbläsaren
Tillåter jag popup-fönster för just InternetStart så funkar det normalt i FF men det har jag inte behövt göra innan

och som sagt det funkar helt vanligt och normalt i IE
Får dubbla jag med som Brinken, men som sagt..bara på Internetstart, så felet måste ju ligga där.
Något skumt är det för det är bara på IS och med Google Chrom som det bli dubbel sida, jag installerade om chrom och har kört CC cleaner och Super antispywer med det hjälpte inte.Vi får se om Göcke har något förslag
Är Google Chrom bättre webbläsare än vad Firefox är?
Det är något strul!!! Klicka man på smiley för att lägga in på forumet... så försvinner dom lika fort!!

GOCH!!
När jag öppnar ex.vis SvD sida M-strid om las och värnskatt från IS öppnas två flikar i Chrome som båda innehåller artikeln, men det är olika annonser på de två flikarna.

Det verkar som om man sålt för mycket reklamplats så att alla annonser inte får plats på en sida


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem