Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Bredbandbolaget?

Bredbandbolaget?

Är de fler än jag som har tillbringat en massa timmar i telefonen för att prata och få information från BBB .Har hållt på sedan i november att försöka få besked om när uppgradering blir aktuell fick tillsvars attt de var bättre att vänta tills efter nyår för då hade man tagit över Bostream helt å fult å vi gammla kunder skulle få ny konto så fort som möjligt men vad händer INGET AL...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: «1 2

Ja nu har de gått 5 dagar till utan nätanslutning efter många å långa samtal med BBB ytterligare en massa besked om de kan vi inte svara på de är inte vår grupp som har hand om de men vi kan koppla dej.

Kommer fram till nästa grupp men NÄ det är ju kundtjänst å inte vi här på teknisk support som vet något om de vi kan koppla dej

Tillbaka till kundtjänst men nu ser vi att det är en speciel grupp som har hand om sånt här vid frågan om man kan få nummeret till dom säger dom att de går inte för dom har inte någon kontakt med slutkunden deras uppgift är att ta kontakt med BBB:s underleverantörer .

Ja de här är ju konstigt säger dom de har vi inte varit med om tidigare men det verkar som om de är något fel med din beställning men vi hör av oss när felet är avhjälpt, vilket jag betvilar på att dom gör men vi får väl se

Under alla mina samtal med BBB har jag under förra veckan pratat med 10 olika perssoner vissa mer kunniga och kundvänliga än andra vill specielt tacka Ingela som faktiskt ringde upp mej

Jinsson
Nu har BBB fått igång mej efter många turer får se om de funkar bra framöver
Ja nu ser jag på Bredbandsbolagets hemsida att dom har problem med ustkick av nya modem till gamla xstream Bostreamkunder...så fast att jag fått massor av olika besked att modemet är "nog" redan skickat så skall det i alla fall vara på väg nu. Mitt bredband har inte fungerat sedan 1 maj. Ett email är det enda jag har fått och det en vecka efter att mitt 2,5mbit stängdes ner för att uppgraderas till 10mbit. Det enda där stod var att det hade stängts ner, men det hade jag redan märkt för över en vecka sedan!
Får väl hoppas att det löser sig innan denna helg i alla fall

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem