Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

POP Peeper

POP Peeper

Då jag har några e-postadersser hittade jag detta program som skall känna av när det kommit ny e-post, det finns en fil som översätter till svenska, har lagt in denna fil i samma bibl som POP Peeper ligger i MEN mitt problem är att det ej går att ändra till svenska.. Finns det någon som har detta pgm å lyckats få in svensk text ....
Antal svar på detta inlägg: 7
http://www.poppeeper.com/languages.php
Sven tack för ditt svar!
Jag har sparat http://www.poppeeper.com/data/Languages23/Swedish.plf
i samma bibl som POP Peeper finns, men när jag skall välja språk så kommer bara Engelska och Download upp i 'val-listan'
Language på fliken Configuration.
Vad kan jag ha missat?
jag har inte använt programet innan men testade att installera och lägga till svensk filen funkade direkt.

Har du stängt ner programmet helt?? starta om datan

hoppas det hjälper
Annons
Har stängt pgm-et och startat om datorn men jag får ej upp det svenska text-filen. Det är kanske åt fel hos mej för när jag väljer språk finns ju från början bara Engelska och Download Langu file.. när jag klickar på 'Download' så får jag bara upp en tom ruta.... så jag gick in på den adressen jag fick av dej Sven och sparade ner svensk-filen till samma bibl som POP Peeper finns i.
Har sparat svensk-filen med följande namn:
Swedish_plf och Swedish.plf som html-dok så har jag sparat i anteckningar som : Swedish och swedish.plf
men jag får ej upp denna när jag försöker att ädra språk.
Not. just nu sitter jag på en dator med NT kan de ha nån betydelse?
Märkligt....jag bara sparade filen och la in den i programmet sparade den som Swedish.plf (text) prova att bara ha den filen i program mappen.
Nu har jag laddat hem POP Peeper på min hemdator (som har XP) å där funkade det direkt, som du skrev Sven. Men när jag satt på datorn som har NT (kanske åxå har nån extra brandvägg) så fick jag aldrig upp de olika språkvalen, så det är säkert nåt med NT och/eller nån brandvägg som var 'boven'.
Vi får väl lägga ner detta forum, men stort tack Sven för att du ville hjälpa till !!!!
Så lite så....behöver säkert hjälp själv nångång.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem