Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Google-analytics.com......?

Google-analytics.com......?

"Anv.namn och lösenord krävs för servern www.google-analytics.com på GN-BRO1G"......... Jag börjar bli riktigt irriterad på det här meddelandet, och undrar vad det är, och hur får jag bort det? Nu får jag klicka på Avbryt ett antal gånger innan det försvinner. GN-BRO1G är en router som vi har, så långt har jag fattat.....
Mvh UL
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

När jag ska in på min routers hemsida och de jag haft innan har jag alltid haft "admin" som användarnamn och "password" som lösenord. Testa det.
HeanHäxan!

Prova att köra med sladd förbi routern först. Går det bra då så kan du börja ana att det är routern som krånglar.

Dra ur strömsladden till routern. Vänta en stund. Sätt i den igen och vänta tills
routern börjar blinka som den ska.

Lycka till!

Bra med tips.... nu ska jag försöka med både det ena och andra
Kvällskram från Hean
Annons
händer detta när du skall googla? eller använder något av googles verktyg.
Ja det händer när jag googlar, men bara på vissa sidor......
och varför skall du då lämna användarnamn & lösenord till din router

liknar lösenordsfiske till din router
Jag gör inte det.... utan klickar på Avbryt ett antal gånger, men börjar tröttna på det.
Ett liknande fel har jag upplevt med en linsys router ,med eget virusskydd som påverkade vissa datorers egna virusskydd.

när jag uppgraderade allt till routern så upphörde det.
Ska leta lite efter uppgradering, och försöka med det
Förresten, det här med anv.namn och lösenord.... vi har inget sån´t till routern överhuvudtaget.
Tack igen
Sofus, ett råd byt användarnamn och lösenord använd INTE det som är förinställt! Det du har som användarnamn och lösenord är INTE att rekommendera, Det är nämligen bland dom vanligaste sakerna som används tyvärr.


blanda siffror, små och stora bokstäver och helst minst ett tecken som INTE är siffra eller bokstav och minst 8 tecken totalt gärna längre.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem