Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Kontakter

Kontakter

Jag hade i min tidigare Windows XP och Outlook så jag kunde lägga ner mina kontakter i aktivitetsfältet. Är det möjligt, och hur gör jag i Windows 7?
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

båke!

Hö.klicka i aktivitetsfältet /Egenskaper. Där finns det massor att anpassa med.

Man kan dra och släpp från skrivbordet till aktivitetsfältet.
leiake!

Det går inte att dra kontakterna. Det går inte att kopiera...
båke!

Menar du mailkontakter, så vet jag inte. Du kan väl lägga e-programmet i
a-fältet. Testa denna länk om du kan hitta något som passar dig.

http://tinyurl.com/d7ux6tk
Annons
Jag kan inget om din fråga. Men om det går att lägga dina kontakter i sidopanelen, som går att ha antingen öppen eller stängd, så finns alltid ikonen för sidopanelen längst ned till höger i meddelarfältet där man kan öppna eller stänga sidopanelen hur man nu vill ha den.
Nilho!

Grejen är att jag vill kunna komma åt mina kontakter i Outlook utan att behöva öppna mejlprogrammet outlook. Jag vill få dem till aktivitetsfältet då kan jag nå dem. Då kan jag lätt öppna dem rätt att jag har andra program igång som täcker skrivbordet. Det fungerade kanon i Windows XP.
Hu r gjorde du förut för att få dem dit. Jag sitter med en gammal xp-dator och outlook 2003 och det går inte att lägga ned kontakterna där.
söker man på kontakter i sökraden så finns , katalogen contakter (Kontakter)
men även outlooks kontakter blir nåbara
nixi pixi i min dator
PerAsk

För att få mina kontakter till aktivitetsfältet, öppnade jag Outlook klickade på kontakter med vänster musknapp och drog mappen till aktivitetsfältet. Originalmappen finns kvar i Outlook. Det fungerar inte i Windows 7 tyvärr.
i windows7 fungerar det, och kontakter finns även i XP

däremot måste ni förstå att de är två listor som ni bläddrar i

windows kontakter är inte samma listor som
outlook kontakter eller
outlook expresses eller
windows mail eller
windows live mail.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem