Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Vinst 550 000 brittiska pund

Vinst 550 000 brittiska pund

Det kan inte vara fel att vinna 550 000 brittiska pund av Google. De har ju mycket pengar. Men ändå, detta är väl skumt. Jag är ändå frestad att svara dr Paul Morrisson och uppge namn och adress (inget konto förstås). Kan jag få ett råd?

We wish to congratulate you, for being selected as one of our lucky winner in the ongoing GOOGLE REWARD PROGRAM in our “C” Category Winners. Hence we do believe with your prize, you will continue to be active in your patronage and loyalty to Google as a total of 6 Winners emerged worldwide, Draw from different continents of the world.

A Bank Cheque have been issued in your favor, hence you have won for yourself the sum of £550.000.00 (Five Hundred and Fifty Thousand British Pounds Sterling) and also you have been enlisted as One of the Google Ambassadors.
Antal svar på detta inlägg: 4
Lennie!

Vad vill dr. Paul Morrisson att du skall göra. Åka och hämta pengarna hos
Google i USA, eller.......

Du är en rik man 5.5 miljoner, det vinner man inte på Bingolotto precis.

Mitt råd är att radera mailet, så slipper du billigt undan.

Är bara så att du är inte ensam om detta erbjudande. Alla mail från google går till skräpposten hos mig. Jag skulle inte besvara ett sådant mail, för då har man troligen fullt upp sedan att besvara dom.
Bedragare utnyttjar kända namn som avsändare för att man då skall tro på dom.
Det bästa du kan göra är att markera mailer å sen delete.
6 vinnare i hela världen, vilket sammanträffande att vi skulle vara 2 i Sverige!! Jag fick ett sådant mail för ungefär 1 månad sedan
Annons
Grattis till er som vann, jag vann själv för några år sedan men har inte hunnit med att lösa ut vinsten än.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem