Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Google Chrome

Google Chrome

Installerade denna webbläsare och blev mycket imponerad av den, den översätter varje sida till svenska och det är ju kanon. Det blir till att avinstallera Firefox och använda denna nu. Är det fler som använder denna webbläsare och kan förklara lite mer hur den fungerar?
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Challe! Som du märker så blir det en brun rand runt inlägget och att automatisk
stavningskontroll ingår. IE10 har det nu oxå i W8Pro.

Jag har IE9 som standardwebbläsare. Det är bäst så. Google har jag i reserv.

Hur det fungerar får du lista ut själv. Då har du att göra en stund. Man får klicka på
alla knappar som finns och skaffa sig kunskap själv, med hjälp av vissa hjälpsidor
som Google står till tjänst med.
Det visste jag inte att IE10 också hade. Har precis fått en bra bild över hur Windows 8 fungerar nu så då blir det till att leka lite med Google Chrome och lära sig det också. Kom precis på hur man kan lägga till en egen startsida när man öppnar programmet.
Challe!

Prova Google Vertygsfält på svenska. Där finns mycket konstigt att leka med.

http://tinyurl.com/7ww7upv
Annons
Har använt Google Chrome länge och är väldigt nöjd med vad den kan göra. Finns mängder med gömda inställningar om man nu vill labba med dessa. Gott om teman, tillägg och annat godis om man nu vill använda sådant.

Testa att skriva about:flags i adressfältet så kommer du till en massa inställningar, ändra inte om du inte är helt säker.

Fråga på bara så ska vi se om vi kan hjälpa till.
Google Chrome finns i 3 versioner.

Skarp version, Betaversion samt Devversion där Dev är minst stabil men har allt det senaste om man nu vill testa.
JonahHex; kan du rekommendera några bra tillägg till Google Chrome?
Jag kan inte spela upp ljud på sidorna i Google Chrome, vad är det för tillägg jag fattas?
Challe!

Du är för Gooo!!

Måste du fråga om allt. Lyd mitt råd att avvakta med alla appar och annat. Du måste nämnligen andas emellanåt.

Man får skaffa sig en egen stil och bara ta hem sådant som man har behov av.
Får du för mycket så är risken stor att du ligger på golvet och spyr.

För mycket, skämmer allt, det inser du när du har skaffat 10.000 appar.

Det finns inget ljud i Google Chrome. Bara stillbilder. Google Chrome är bara en
webbläsare. Inget OS.
Inga fara leike, jag har fått ljud nu så det går att spela. Jag har bara hämtat 5 appar och det räcker långt för mig i alla fall för tillfället.
challe!

När du ändå är i farten! Prova Comondo Dragon oxå,tvilling till goch!

Den är super snabb!!

Världens säkraste webbläsare!! (Åtminstone om dom får säga det själva) ?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem