Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

My Pc Wash

My Pc Wash

My Pc Wash
Är det här en bra grej? Man får ett rensningsprogram för datorn och ett 16 Gb USB-minne, allt för 5 kr.

Kan kanske vara rena bluffen eller något annat lurt!

http://tinyurl.com/cux4o34
Antal svar på detta inlägg: 7
skulle inte ens tänka på att köpa det för 5kr.
svennew!

Akta dig för alla dessa rensningsprogram. Det finns tusentals av dom och deras
gemensamma nämnare är att lura dig med något "sattyg".

I mitt nya Windows 8 Pro så omnämns min fabriksinställning som just fabriksinställning. Dom har tydligen läst mina inlägg på IS Forum. Den rekommenderas av Microsoft och har fått en egen avdelning.

Om man anar att datorn inte mår bra så skall man omedelbart ta till mitt patent.
Det rensar datorn från allt utom Windows 8 Pro.

Givetvis har ni flyttat allt av värde från er hårddisk till något ställe i molnet.
Själv lägger jag allt hos Hotmail. Där är gott om plats. Jag lovar!

Man skall inte ha något av värde på sin hårddisk. Den går sönder. Man vet inte
när, men att den går sönder är solklart.. Då står man där.
Man skall även ha en kopia på sitt OS på en DVD-skiva . Icke att förglömma.
Om ni köper W8Pro,beställ en skiva samtidigt så är ni garderad med både
livrem och hängslen.

Var inte småsnål , som jag är. Det är inte bra.
Annons
Det finns bra städprogram, det jag gör är att läsa omdömena som andra användare har lämnat innan jag laddar ner nåt.

Jag kör nu med Advanced SytemCare6. Finns både en gratis- och en Proversion. Jag kör med Pro, fick för nån hundring program för 3 datorer.

Funkar jättebra hittar grejer som inte CCleaner hittar.

Jag har aldrig använt leikes patent, trots att jag inte ser det som patentintrång, en massa onödigt arbete bara.

ccleaner fungerar ju för vardagsbruk?

http://www.piriform.com/ccleaner
Man ska nog inte ta sådana saker på allvar och varför lägger ett sådant företag sin film på youtube? De måste ju ha plats på sin egna server om detta vore seriöst.

Det är lite som de som handlade mobiler billigt på blocket och fick en tegelsten istället. Näe kör Ccleaner det är ju helt gratis.
Tack alla

Jag fick för mig att jag missade ett bra erbjudande för att hålla kvar vid dumma principer. Jag var ju precis på väg att köpa ett USB-minne - och här kunde jag få ett i stort sett gratis!

Nå, alla principer är inte dumma.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem