Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsidan på IS

Startsidan på IS

Har valt IS som startsida på Safari. När jag startar Safari kommer IS upp men med "Tjänster" som förvald sida.Hur får jag "startsida" som startsida?
Antal svar på detta inlägg: 6
snorre!

Du går till" inställningar" och rör om lite i grytan. Lycka till.
Som det är nu får du in sidan du slutade med. Alla fönster skall öppnas i Tophits.

http://www.youtube.com/watch?v=gFqn58ZX7tY
Du skriver inte Norrköpings tidningar, utan www.internetstart.se, om du vill ha
IS till startsida. Hemknapp ingår också. Den är bra. Det är huset uppe till hö.
Klickar man där så kommer man direkt till IS.

Vad skall du med Norrköpings tidning, när du bor i Uppsala.
Hej boys,,ursäkta men Norrköpings Tidning? Hur som helst. vill man ha kvar IS som startsida finns ju den lilla enkla varianten nere till höger , "Gör IS till min", etcetc. Men som sagt, när man stänger ner måste man ju se till att det sker på IS sidan, och det finns också en inställning för detta. Snöiga och blåsiga hälsningar, i dag håller man sig inomhus. Hej- L.
Annons
lagera!

Det är tydligen andra turer i webbläsaren Safari, annars hade det nog inte funnits
en film på Youtube hur man gör.

Jag måste ut i ovädret. Hungern är en starkare drift än sexualdriften känner jag nu plötsligt.

Typiskt att både kyl och frys är nästan tomma. 500 gr. djupfrysta gröna ärtor är inte mycket för en viking. Vaniljglass är gott, men mättar inte.
Tack för engagemanget, men inga av era förslag funkar. IS som startsida är inget problem. Problemet ligger i att IS visar "tjänster" som första sida så att jag måste klicka mig till "startsida" varje gång och det är irriterande.
Snorre
snorre!

Du måste först radera startsidan som du har med" IS tjänster".

Sedan provar du igen med ny startsida.. Har du Safari som standardläsare. annars.......
Vad händer om du kör med IE går det lättare då.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem