Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Twitter

Twitter

Twitter är det nya sättet att få ut sitt budskap. Kortfattat.

Vinnare V75 kör med Twitter. Av 200.000 Twittrar så läser programledaren upp
ett kanske två inlägg. Oftast idiotiska.

- Varför vann inte min häst!
- Den var dålig.

Man behöver inte Twittra om sådant. Det måste man ju fatta själv.
Antal svar på detta inlägg: 6
Hmmm, twitter liknar väldigt mycket det du använder detta forum till tycker jag leiake.

/B
Bosse!

Vad skall detta Forum användas till , tycker du.

Testa webbläsare hela veckan och lite historier då och då.
Jag tycker IS Forum är lagom stort. Man får svar på sina inlägg och frågor på samma dag i alla fall.

Jag har haft inlägg på andra Forum som jag inte har fått svar på ännu. Trots att det var 5 år sedan jag frågade.

Det är Göcke som fixar till Forumet så att alla får svar. Utan Göcke inget Forum.
Då blir det som på andra ställen. En riktig soppa.
Javisst, det är helt OK med mig.
Det du gör här gör andra på Twitter så varför klagar du?

/B
Annons
Tack Bosse
Här kommer i alla fall en som vare sig har konto på Facebook eller hänger runt på Twitter. De som inte gillar Internetstart forum kan ju alltid hänge sig helt åt Twitter.
Det valet är ju ens eget och ingen annans.
Nilho!

Jag har både Facebook och Twitter, men är sällan eller aldrig aktiv. Troligen är
jag för gammal för det nya sociala nätet. Instagram är för yngre också.

Är man 73 år så är man föga intresserad av ungdomars tankar. Bakvänt är det likadant. Ungdomar är föga intresserade av gamla gubbars "trams".
Det är bara när ungdomar behöver pengar som gamla gubbar är bra. Då är dom
t.o.m älskade. Vid vissa dataproblem så är dom gamla bra att ha. Vid inköp av ny
speldator t.ex.

IS Forum är bra på att hjälpa till med lite av varje. Det är som en blandning av både det ena och andra. Det "gillar jag" som Facebook kör med.

Facebook jagar folk med sitt gilla och bli "vän med". Det är det knepet som har gjort dom så stora. Jag har nog 2000 vänner som jag inte vet
att jag hade.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem