Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Dimma över chatten

Dimma över chatten

När jag chattar med mina vänner kommer det ibland en dimma över texten och en varningstriangel visar sig,där det står meddelandet kunde inte skickas,är det nån som vet vad det är för fel,tacksam för svar...
Antal svar på detta inlägg: 8
Troligtvis har du druckit för mycket.........
söräng!

Är det Facebook chatt du menar.

En lösning är att registrera ett nytt konto med ny email hos FB och se vad som händer med det nya kontot.

Jag hittar ingen som har ditt problem. Du är ensam om detta chattmysterium.

Man kan ju maila eller ringa. Varför chatt-ra som apor .
söräng, det troliga är ju att du har tappat kontakten med chatten, precis det som du får svar på.
Annons
Hello Göcke och god fortsättning. Med risk att bli "torterad" till oigenkänlighet har jag en fråga, vem lägger ut rubriker och länkar på IS-sidan vi har här? Har för mig att jag någon gång sett att det är någon av er som gör det. Om så är fallet, och nu kommer det hemska, Zlatan kan ha bra dagar, och han gör en hel del framåt men utan sina lagkamrater bakom sig fick han inga bollar på det sättet. Rubriken här uppe nu om honom, har ju suttit ett tag nu så kanske de skulle vara ide att ta bort den ? Hoppas du förlåter mig för min "dumma" åsikt. God fortsättning som sagt och ha en bra tid. L.
lagera , du blir inte torterad av Daniel och mig vi är snälla av oss.

men SVD sport är inte uppdaterad tydligen,
zlatan är nog deras största nyhet på sportsidan så här i juletider.

god fortsättning på er alla.

Aha,,det är så det fungerar, man vet ju inte allt här i världen. Livet går vidare, i repris som någon sa för länge sedan. Hälsn. L.
chatten på FB brukar bli grå när datorn tappar mottagningen med internet, har haft det problemet med det mobila nätet

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem