Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 8

Windows 8

Jag håller på att installera windows 8 och har kommit till det står kontrollera om installationen kan på börjas vänta det kan ta ett par minuter, efter 50 min så har det inte hänt något, står fortfarande vänta är detta normalt???
Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Har du inga alternativ att välja på?
Innan hade jag det, men har kommit till kontrollera om installationen kan påbörjas
sen står det bara vänta tar ett par minuter.
Då har installationen hängt sig, vet inte om man kan försöka att börja från början igen för något har hänt med installationen.
Annons
Vad händer om du trycker på enter?
Börja om från början. Det kan man göra hur många ggr. som helst om installationen krånglar.

Idag kan det nog ta extra tid att ladda hem eftersom det är sista dagen. Dataexperten Eva i Göteborgs-Posten påstår att i morgon kostar W8Pro 2499:-
men jag tror hon har fel. 1.499:- skall det nog vara.

50 minuter är för länge tycker jag. Det måste ha hängt sig.

jag avbröt alltihop och återgick till Windows 7, ingenting sparades ner utav windows 8 pro, jag har nyckeln och väntar på skivan,kommer per post, kan jag hämta hem windows 8 någonstans på nätet och sedan använda den nyckeln jag har? så slipper jag ju vänta på skivan, någon som vet?
Jompe !

Den nyckeln gäller för din onlineinstallation. Skivan är troligen samma nyckel om
du har köpt den i sammanhanget. Den är en kopia av det du försöker laddar hem nu.

Du får göra om allt från början med uppgraderingsassistenten och allt.
Denna länk skall du använda.

Har du nyckeln har du ju betalt.

http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows/buy

Lycka till ,går det inte nästa gång så vänta på skivan.
Okej, jag trodde du hade laddat ner W9PRO och höll på att installera det.
Tack för alla svar!
Jag installerade Windows 8 igår kväll. Det tog lång mer än 50 minuter. Det krävs tålamod och det gick hur bra som helst.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem