Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Svenska Dagbladet

Svenska Dagbladet

För att Internetstart fortsättningsvis skall vara den utmärkta startsida som hitintills varit fallet, bör SvD omgående bytas ut, då popup-fönster hela tiden blockerar användandet
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: 1 2 3 Nästa »

#bengtssonje , du har missat att vi har lagt till en flik till DN , och att Daniel jobbar på att förnya nyhets feederna ytterligare.
Det bästa vore om Daniel uteslöt SvD. för den tidningen bara irriterar mig och andra medlemmar. Så konstigt och egenmäktigt får man inte bära sig åt som
SvD gör. Troligen tappar dom alla kunderna.

För min del så räcker det med DN, Metro,GP och Smålandsposten.
Dom täcker hela Sverige.
Väldigt frustrerande... Att helt plötsligt vill SVD ha betalt för att se nyheter som finns länkat på sidan. All vill väl tjäna pengar så snart går det väl inte att se nyheter utan abbonemang på nätet heller? :(
Annons
Men tack jättebra för länken till DN, ni som driver sidan... Hade inte sett den heller. :)
leiake
Nu får du nog vidga dina vyer, Sverige är lite större än så och några fler än du vistas ju här!

Och dom du tycker täcker hela Sverige, hittar du under "Direktlänkar" sen Lokaltidningar.
Daniel kanske ska ta abonnemang på IS ?

först abonnemang på internet/telefon och sen på alla sidor du besöker och sedan surfpott på hur mycket du laddar ned osv .

finns det så mycket pengar till det??? ,
tror inte vi kommer ha något kvar att äta av sen.
sen har vi el/värme/avlopp osv
och på det ??

tur det är MC-väder nu.
skiter i nyheter som de ändå köper från samma ställe
och lägger lite ny Touch på rubriken osv. och sen tar betalt för det.
SvD kommer ju fram även när man tittar på Aftonbladet. När man trycker på en artikel om att flyget auktionerar ut flygstolar
Carlssons !

Du har banne mig rätt. Aftonbladet vet nog inte om detta. Det här börjar lika rena
kalabaliken i Bender.

Det är som att ICA annonserade om att vill ni ha färsk köttfärs så gå till COOP.
Aftonbladet har SvD Näringsliv på förstasidan
Hur kommer det sig att jag aldrig stött på det problemet ni beskriver här?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem