Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Bilder på kontakter

Bilder på kontakter

Jag har installerat Skype i min dator och har försökt att lägga in bilder på mina kontakter men kan inte hitta någonstans vart man gör det. Kan inte heller lägga in bilder på mina kontakter som jag har i Windows 8, någon som vet hur man gör?
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5

Jag har kollat och jag har inte messenger för jag har inte sammanlänkat Microsoft kontot med Skype utan bara Facebook. Jag har användare i alla de som jag har

Alla
Skype
Online
Facebook
Allt annat fungerar annars i Skype, jag kan ringa och jag kan kolla flödet på Facebook men inga profilbilder.

När jag loggar in på Skype så kan jag se profilbilderna på de som är inloggade till vänster i kontakter men klickar jag på en bild så kommer en liten bild i mitten på profilen och sen försvinner bilden både i kontakter och i profilen och efter en stund försvinner alla bilderna i kontakter som jag har från Facebook.

Det retar mig som f...n att jag inte kan bilderna i min stationära dator men i laptopen så fungerar allt till 100% och har samma version av Skype och samma operativsystem och samma brandvägg, Windows egen.

Sida:
« 3 4 5


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem