Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

IE9 problem

IE9 problem

När man läser på forumet,så är ett eller två ord understryket och har blå rext.

För man musen dit så kommer det upp en reklamskylt på olika dejtingsidor!

Detta gäller alla inlägg på is forum!

Det var samma problem med goch,men efter en ominstallation så försvann det!

Nu ska jag göra en ominstallation a IE9,och nu frågan?

Kommer tillägsprogrammen försvinna? Och man får installera på nytt! EX adobe!
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

758 infekterade filer är bluff. Tro mig.

Vissa toolbar är bluff, därför har jag bara Google Toolbar. Dom är snälla mot mig.

Jag har Windows 8 då ingår gratis Defender. Det sköter sig perfekt med 1-3 uppdateringar varje dag. Så mycket" skit" finns på nätet att detta är ett måste.

Jag vet att du kan läsa, men fattar du vad du läser??
Ibland tvivlar jag både på dig och mig.
Jag har defender! Men den verka inte göra sitt jobb? Och inte avast. Och HP-tillstånd!!! Som påstår att min dator inte kräver några särskilda åtgärder!

Det är bara bluff och båg allting!!!
Bluff och båg är det nya på nätet.

Vi får se upp med vad vi håller på med. Jag tror det skulle rensa upp betydligt på
nätet om alla sajter införde e-legitimation, typ Bank-ID eller något liknande.

Ibland har jag svårt att komma in där själv, så skurkarna måste ledsna till slut om
det inte ger något.

Därtill kunde teleoperatörerna hjälpa till och stänga av alla från internet som pysslar med kriminella grejer. Även dom måste ju ha ett IP-nummer någonstans.
Men var. Alla kan ju inte bo på Cajmanöarna.

Det verkar slappt av myndigheterna. Efter några ansiktslyftningar till så orkar vår Beatrice Ask säkert ta till hårdhandskarna och utreda ärendet fram till 2025, eller
när hon själv blir blåst på några tusenlappar.

Annons
Hej, bluff eller inte, virusskydd och brandvägg och deep guard via Telia har fungerat i alla tider här. Automatisk kontroll där så det håller sig rent. Apropå nätproblem och annat. Om ni får problem med att hitta på matinköp och kanske inte vet vad ni ska äta, gör som spindlarna, "gå in på nätet". Hälsn. L.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem