Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Sökningar på Google

Sökningar på Google

Hej, någon fler som har Google Chrome-läsaren? Tror jag har haft uppe detta förut, men om man vill ta bort en sökning i "sökfältet" på Google så kunde man förut markera den med en blå ton och klicka på delete, då försvann den sökningen för alltid. På senare fungerar det inte här, någon fler som har sett det samma ? Det fungerar annars både på IS och Firefox som vanligt, markera och deleta och saken är klar. Ett tips vore tacksamt, det poppar ju upp en massa olika saker så fort man skriver en bokstav i sökfältet, Irriterande. Tack om ni kan. L.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Hej lagera. din lösning ligger troligen i historiken för autofyllning osv

http://korta.nu/fw6y6
Göcke, tack för det,,jag testade och tror det löste sig. Nu är allt rent och fint i adressrutan. Tack , vi ses.
Hej igen Göcke , som sagt, lösningen kom, men vet du om man kan ev göra några undantag för vissa som man kanske vill ha kvar på inloggning till ex. Det blev ju rent som sagt, men den tog alla typer av inloggningsuppgifter också. Kan man göra undantag måntro? Jag letade men tyckte mig inte hitta något sånt. Men ingen katastrof. Hälsn, L:
Annons
lagera !

Jag söker i adressraden på Google och kan radera detta.
Skriver man några bokstäver så får man förslag. Det är ju kanonbra.
Men du vill tydligen ta bort detta.

Man undrar varför. Det är ju en finess som många har eftersökt.
Hej leiake, det gäller inte att ta bort hela saken, bara om man kan ha vissa kvar och slippa alla som man sökt efter. Det blir fullt och onödiga saker kvar. Bara det alltså. Grejen i sig är ju bra annars. Hälsn L.
i historiken kan man kryssa för enskilda sökord du kört eller sidor du besökt

om det är det du menar.
Hello, det löser sig, man får radera och stöka på lite. En solig Lördag i dag faktiskt, det har varit grått och regnigt mest hela veckan runt Kungliga staden. Ha en bra helg alla. L.
lagera!

Om du slutar att dricka öl, så kanske dina problem klarnar.

Prova, det är inte farligt.
Hahahaha,, leiake, inte en öl så långt minnet sträcker sig, och det går ännu över åtskilliga år, det starkaste som intas här är kokt kaffe, har varken sug eller tid med annat. Smileyn är bara så rolig tycker jag, så missförstå inte den. Ha det, L.
lagera !

Du är en lurig typ. Minst sagt.

Undrar vem du är.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem