Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Gratis surf

Gratis surf

Otroligt men sant. Fick mitt SIM-kort i går efter tre månaders väntan. Man kan surfa gratis , men att ringa samtal eller SMS:a är begränsat till 120 minuter och
200 SMS. Det räcker till mig.

Har man större behov så måste man ha ytterligare en operatör. Jag har Telia kontantkort. Då måste man byta Sim-kort eller köpa en phone som har dubbla
kortplatser. Allting har en hake.

Att surfa är obegränsat utrymme.

Wifog suger batteri. Man måste ställa om phonen för att dämpa suget.

http://korta.nu/3h2b9
Antal svar på detta inlägg: 2
Jag har kört det sen December, det har varit en del strul med reklamen, men nu har dom lovat att det ska vara uppdaterat så det ska gå utan problem.
Jag har det i en gammal Samsung med strömmen på hela tiden och kör den som router och det funkar jättebra
joakim39!

Jag skickade mail till Wifog och beklagade mig. Dom svarade så här
Jag har hittat en massa buggar ytterligare, men inte värre än det fungerar.
Tycker om bolag som erkänner sina brister och inte gömmer sig i lögner.

Hej Leif!


Vi klandrade till det rejält förra veckan då vi trodde nätkapaciteten skulle räcka i evigheter. Men vi hade jättefel. Våra system brakade ihop av den stora anstormningen nya gratis-surfare. Nu är det fixat, och det går utmärkt att använda tjänsten igen. Förlåt. För att du fortsättningsvis ska få en fantastisk användarupplevelse när du använder Wifog, skärper vi till oss och optimerar nätet, uppdaterar våra appar och snyggar till tjänsten ännu mer. Rubbet är fortfarande helt gratis (fattas bara annat), det är noll bindningstid och inget mer krångel - promise.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem