Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Ofrivilliga annonser

Ofrivilliga annonser

Hej!

Helt plötsligt dyker det upp annonser i Internet Explorer. Hur gör jag för att blockera dessa

Med vänlig hälsning

Johnleifer
Antal svar på detta inlägg: 6
Bry dig inte om detta .Jag blockerade alla annonser , men jag kände mig ensam
så jag tog bort blockaden.

När du söker på en pryl som du vill ha i Google, så följer annonsen efter dig
ett stund. Smart grej, men onödig om jag redan köpt prylen.

Låt det hålla på.

Om du vill blockera, men jag avråder.

http://laddanergratis.net16.net/popupblockerare.html
Finns det inget annat sätt att ta bort oönskad reklam mede mera som dyker upp. Till ecxempel har jag nu ofrivilligt google startsida som heter SWEET?
Du har fått din webläsare kapad. Sök på sweet browser hijack eller något så får du lite länkar till tips om hur du kan bli av med det. Du har förmodligen installerat något gratisprogram och fått med detta och det hjälper förmodligen inte att avinstallera det programmet utan du måste köra något anti malware program.
Annons
Sweet är en mardröm! Den ställer om dina sökmotorerna. Väldigt svårt att göra sig av med. myserch.sweetpac.com och serach.conduit klistrar in sig i registret. Läs på nätet och ta hjälp för att bi av med skiten! /Lars
testa detta http://malwaretips.com/blogs/sweet-page-com-removal/
Prova detta.

För att ta bort search.sweetpacks.com virus, bör du avinstallera Sweetpacks Toolbar och Sök från Windows kontrollpanel. För att göra dessa steg:

1. Gå till Start> Kontrollpanelen
2. Under "Program", klicka på "Avinstallera ett program".
3. Leta efter namnet Sweetpacks Toolbar och Sök eller någon närstående sikt.
4. Klicka på "Avinstallera"-knappen för att ta bort programmet automatiskt.
5. Klicka på OK för att spara ändringarna.

Slutligen, kör en full system scan med välrenommerade anti-malware program. Vi rekommenderar att du använder STOPzilla eller SpyHunter .

Search conduit har jag haft. Det tog tid att få bort utan att tillgripa fabrikare,

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem