Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Startmenu 8

Startmenu 8

Hur ändrar man från engelska till svenska?
Antal svar på detta inlägg: 8
Hej loket55! Från eng. till sve. Var? I själva startmenyn eller inmatningsspråk? Om det är engelska i startmenyn, så har du väl den engelska versionen av Operativsystemet? Eller? ... Försök sålänge med "Windowstangent + Blanksteg"? Det ändrar inmatningsspråk i varje fall!
När jag trycker på startknappen så kommer det upp kontrollpanel och dokument osv men det är på engelska men jag vill ändra på det till svenska. Jag har svenska versionen av 8.1.
Loket55! tror inte jag kan hjälpa dig med detta. Men undrar i varje fall om du har installerat något 3:dje parts program för att ändra startmenyn och start och stängknapp? Du klickar säger du, menar du då att du högerklickar? Det måste jag göra för att få fram kontrollpanel och dokument...Nej! Inte dokument förresten, men mycket annat! Egenterligen får du fram "Controlpanel ... m.m. om det är på engelska?
Annons
Jag tror inte den finns på svenska. Det gör däremot Startmenu X
Fungerar alldeles utmärkt och jag tycker den är bättre än din föreslagna
http://www.startmenux.com/index.html
JA hej! nu är jag heligt förbannad, det här j***a Windows 8 vilket skit program jämfört med Vista. Kommer det en uppdatering så kan man ge sig f*n på att internet ballar ur, så får man ägna timmar åt detta problem vilket kan sluta med en systemåterställning. Och vad händer då det går inte att nå E-posten. Skitprogram.

Fy f*n

Bengan.
Okej Loket55! Nu förstår jag, frågan gällde tydligen ett program som heter "Startmenu 8". Ja då får du nog försöka prova något annat som är körbart på svenska, t.ex Det som PerAsk rekommenderar här ovan! Lycka till!
bengan hej! Att du ska ha så allvarliga problem med 8:an låter hemskt tråkigt! För så där ska det absolut inte bete sig, att internet ballar ur efter uppdatering? Låter konstigt! Men att man kanske måste omkonfigurera E-posten efter en systemåterställning låter inte lika konstigt, mycket möjligt att man måste göra så. Ledsen men jag har inget lösningsförslag till problemet, men låter mer som du har problem med internetuppkopplingen, kanske inte alls 8:an som är problemet?? Hoppas det löser sig, lycka till!
Använder mig av denna och den är på svenska.

http://www.stardock.com/products/start8/

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem