Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Uppdateringar

Uppdateringar

Hej på Er alla experter.
Jag behöver Er hjälp.

Är medlem i en film och tv-kanal och kan plötsligt inte se filmer och videor ordentligt.
Jag får upp råd som: Uppdatera Adobe (R)Flash(R)Player eller JavaScript eller Media Player

SKA JAG GÖRA DET?

Hade datorn nyss inlämnad pga av allvarligt virus och trojaner och de sa till mig att vara försiktig med vilka program jag klickade JA på vid frågan "Godkänner du att detta program ändrar din dator"...

Tackar på förhand
Idioten
Ormtunga
Antal svar på detta inlägg: 6
Ja jag tycker att du ska uppdatera Java och Flash.

Däremot ska du passa dig om när du skriver Media Player.

Om du använder Microsofts uppdateringar och kör Mediaplayer är det ok, MEN om du t.ex. surfar in Swefilm.com för att titta på streamad film så står där att du ska uppdatera Mediaplayer till 12.2 GÖR INTE DET. Detta är ett virus utan klicka bara på den film du vill se. Det fungerar.
Hej PerAsk tusen tack för ditt svar. Har en känsla av att jag hört detta förut men du vet det är så många uppgifter och man blir snurrig i huvudet. De sa något på datorbutiken att Media uppdateras automatiskt tillsammans med de andra programmen som hörde till datorn när jag köpte den och att jag därför inte skulle göra något, precis som du sa. Jag fick ju ett kraftigt virus när jag gjorde det sist. Men alltså Adobe Flash och Java Script är ok enligt dig.

Då ska jag kolla det. Ja det är Swtfilmer.com som jag är medlem i och det har funkat ända tills jag fick virus och tog bort det.

Har bara en fråga kvar nu:

Ska jag uppdatera dess två från den filmsidan jag är på och där de anmodar mig att göra det eller ska jag gå in på nätet och söka efter dessa båda Flash och java.? Jag menar, vad är det som säger att det inte är fake de där jä kla flerparna som kommer upp på swtfilmer....

Jaaa jag veeet jag är tjatig men jag är en nolla och nollor är tjatiga.
Tack på förhand.
Inte på filmsidan. Dem kan du inte lita på. Flash finns hos Adobe. Om du googlar på flash så kommer du till en nedladdningssida.
Gör likadant med Java
Annons
Hej!

Här är länken till adobe flash

http://get.adobe.com/se/flashplayer/

bocka UR valfritt erbjudande McAfee och klicka på installera.

Och här till Java:

http://www.java.com/sv/download/

Lycka till!!
Men jisses vad gulliga ni är.
Det var nog som jag misstänkte att jag inte skulle ladda ner från filmsidan men nu har jag fått det bekräftat och det är guld värt.

Kunskap är aldrig fel och inte är det tungt att bära heller.

Tackar er av hjärtat och ha en bra vecka och veckoslut.

Om jag kunde önska er samma värme som jag har här i Spanien så skulle jag göra det.

MVH Ormtunga
Hola signora. Mucho gracias

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem