Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Utloggad

Utloggad

När jag är inloggad på IS och går fram och tillbaka på sidorna blir jag ibland utloggad. Kan det vara virus?
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: 1 2 3 Nästa »

tror jag inte , det är rensning av cookies som brukar göra detta
kentr10!

Du har antagligen inställt datorn på att rensa cookies automatiskt. Det är det
dummaste man kan göra. Cookies är inte farliga i datorn. Tvärtom!!

Cookies=Småkakor= Finska pinnar är däremot farliga om man äter för många.

Dessa damer har ätit cookies.

http://korta.nu/hshwy

Jag kör ccleaner ibland kan det vara därför?
Annons
låter ju rent sannolikt att det är den som är boven.
Nu när jag är inloggad och går mellan olika sidor blir jag ibland utloggad ibland inloggad vad är detta?
Jag har tidigare hyllat CCleaner men den verkar inte hänga med i utvecklingen även fast det kommer uppdateringar ganska ofta.

Hmmm?

ibland måste man sitta i knät på användaren för att fatta vad hen gör.

något som man anser är en skälvklarhet kan många gånger vara rena rama
överraskningen av komplexitet.

att använda hjälpverktyg låter ju enkelt, men är ofta mer komplext än att bara trycka på en knapp, och resultatet behöver inte bli så som man önskar.

till detta så slutar tydligen hjärnkontoret att registrera det man gör
då blir allt ännu mer komplext.

för det man har gjort och glömt har ju aldrig hänt.

till sist så ligger problemen hos användaren i de flesta fallen.
svårigheten ligger i att se det.

lycka till med att behålla inloggningscookien
Detta händer mig åxå...ganska ofta (när och om jag överhuvudtaget kommer till startsidan)...det har varit en jäkla massa mickel med den på senare tid....Varför??

Jag har ingen inställning om automatrensning eller så...det bara började huxflax
för ett bra tag sedan
Hej , lite märkligt, utloggad från IS, om det nu är den sidan som menas blir jag aldrig utom när jag rensar historiken och webbinformationen, men det ingår ju i det hela. Jag kanske tänker på annat nu , men det verkar ju vara IS-sidan det talas om, eller ? Hälsn. L.
Hej ska försöka bli tydligare. Jag loggar in på IS startsida fortsätter på forum sen till 20 senaste där kan det bli in-ut loggad. När jag är utloggad och går tillbaka blir jag inloggad igen Dator har inte varit avstängd eller körd med ccleaner

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem