Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

IE 11 och Kompalitet

IE 11 och Kompalitet

Hej jag råkade ut för ett liknande exempel angående webbmailen!
Jag har Comhem som min bredbandsoperatör och när jag uppgraderade
mitt IE10 till IE11 så började mina problem men mina mail.
Exempel,
Jag fick också logga in och ut på min webbmail hela tiden så fort jag gjorde någonting med mina mailmeddelanden?
Så jag avinstallerade av IE11 och återgick till IE10 istället och då fungerade allt som vanligt igen!
Pratade med min operatör om detta och fick då till svar att IE11 inte är kompatibelt med operatörens webbprogram!
Ett tips!,
Innan ni går in och uppdaterar Windows programen som kommer via automatik så iså fall bocka av eventuella uppdateringar gällande IE11 (om ni nu har avinstallerat IE11.)
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

HeanHäxan !

Tar man bort en uppdatering så likställer jag det med självmord.


Du är duktig med din dator. Förvånansvärt duktig.

Varför KB2962872 bråkar med dig vet ingen. Men jag anar. Men du vill inte prova
mina tips.
Har IE11 och Comhem. Jag kör Windows live mail som klient och har förutom Comhem ävem Gmail och Hotmail via WLM. Funkar kanon.
Hej HeanHäxan

Ta aldrig bort kumulativa säkerhetsuppdateringar Microsoft program som även är markerade som viktiga!

Du har ju två val att välja på angående uppdateringar antigen är dom valfria att uppdatera/installera så exempelvis program som IE11.

eller så rekommenderas dom som viktiga säkerhetsprogramsuppdateringar för W7 eller IE11 exempelvis.
(TA INTE BORT DOM!)
Du kan få problem med drivrutiner bland annat eller att det kan hända andra tråkiga saker med olika program eller så?

Ta kontakt med din bredbandsoperatör och prata med dom om dina problem med mailen innan du gör något annat som du får ångra?
Lycka till
Annons
strular en KB , skall man inte ha den kvar till problemet är fixat
men meddelar man Microsoft att den ger problem, så får alla hjälp om de löser det.
BoboSlacke !

Du har tydligen följt mina råd. Gör man det så fungerar alla datorer.

Mitt största problem just nu är min smartphone. Den blir jag inte vän med.
Göcke retade mig, genom att påpeka att den jag har är för liten. Han har rätt som vanligt.

Nu har jag beställt en Sony Experia Z med 6 tums/skärm. Hoppas den räcker.
Jag behöver den inte, men kan inte motstå utmaningar.
Till Beckis... Dom har jag supportat, och dom vet inte heller hur jag ska göra, men nu lägger jag ner det här ett tag, mycket bättre att vara ute I solen och njuta av Sommaren

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem