Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Blomikon

Blomikon

Utforskaren i mitt Windows 7 har förlorat möjligheten att visa små bilder av mina foton och visar istället samma blomikon. Hur får jag tillbaka mina små bilder? Någon som har haft samma problem. När jag letade efter lösning stod det att Microsoft slutat att supporta 7:orna. Är det samma som att det ska gå samma väg som Xp?
Antal svar på detta inlägg: 3
nej w7 är det inte slut med än på många år

men du har tydligen ändrat om visningen
och det kan du ju göra i utforskaren uppe till höger

visa fler alternativ / stora ikoner
Jag provade men hittade bara de vanliga, små, mellan stora ikoner. Sedan gick jag in till vänster och fick fram alternativet till olika efter typ. Men bilderna vill jag ha själva bilderna i miniformat.

Förresten, jag kan inte använda Bildgalleriet. Klickar jag på den så kommer Startsidan upp! Jag lade bifogad bild i min DropBox. Fantastisk gratisgrej!
http://korta.nu/utforsk

Tack Göcke och alla ni andra för all hjälp man får här!

PS Min "Lady of the Loch". den 30 år gamla gjuse-honan har faktiskt misslyckats i årets äggkläckning. Man hämtade de övergivna äggen och de var båda kalla. det ena fanns det bara vätska i men det andra fanns det svaga spår av blod så det kanske hade kunnat kläckas om det inte kallnat. Vakterna där tror dock att de kallnat trots att fåglarna ruvat hela tiden. De hade problem i fjol också!
Bildgalleriet på IS har vi inte fått rättigheterna till ännu
Daniel kommer att fixa till det, men det är lite annat som skall göras tillsammans med det , så vi får vänta så snällt på att han skall få den iden till det.

när det gäller bilder i ditt egna bildarkiv
så kan du ha valt fel program att visa dem i
högerklickar du på en bild och väljer
windowsfotovisare som standardvisare
så borde du se filerna som små bildikoner

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem