Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Outlook

Outlook

Det går inte att ta bort gamla mail i Outlook!
Det kommer upp följande: Nåt gick fel prova att uppdatera.
Jag har uppdaterat men inget hjälper.
jag får inte heller in mail som är skickat!
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

loket, mycket märkligt, inga problem här i alla fall. För ett tag sedan blev det ju en ny version men den har du väl redan insatt. Testade nu att ta bort, inga problem alls. Du får jobba på det. Hälsn. L.
loket55

för att göra förvirringen större så kommer det ett par frågor

är det mailen du har på Hotmail ??
och läser du dem då via webläsaren Outlook.com eller via en klient typ windows live mail

eller är det Outlook klienten som finns i Officepaketet.
ja det är mailen på Hotmail.
jag går via er länk på Hotmail.
jag har fått ett mail från aftonbladet och trots att jag läst det så blir det ett nytt mail igen!
Annons
Just, Göcke, jag minns ju inte nu varför, men för ett tag sedan blev det ju Outlook som tog över Hotmailboxen etcetc. lokföraren kanske inte har restaurerat över. Ok, vi får se. Hej.
gå till denna länken och logga in i Outlook.com , som tar hand om alla microsofts konton , Hotmail,livemail... com/se och det nya Outlook.com mailadressen

http://korta.nu/r8yc7


det är alltså webbklienten för alla deras konton.
Exakt Göcke, så ser den ut ja, var nyss inne och kollade min box i förmiddags. Ok, L.
när jag går in på den länken så får jag svaret att det verkar vara fel på Outlook just nu!
Det är så jävla typiskt att när jag väntar en mycket viktig bekräftelse så brakar skiten ihop!
jag kan inte skicka någon mail och jag provat att återställa gamla mail men det går inte heller!
jag glömde att säga att när jag använder länken så kommer direkt in på min sida!
finns det nån telefonsupport hos microsoft för outlook
nej men det finns en schatt på engelska , men de får inte göra något via schatten
så du är lämnad till att testa det tips de har på denna sida

http://korta.nu/drxlj


om det nu är så brådis som du säger
och att det är en bilaga med.

kan jag bara gissa att den har hamnat i karantän eller att den fyller upp din mailkvot , så du inte kan ta emot mer

mina gissningar bara....

och då är det att hitta nya vägar, om det är så brådis

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem