Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsida IS

Startsida IS

Ja då va de dags igen. Inget världskrig direkt, men nyfikenheten, något har hänt här så att varje gång jag ska starta IS så öppnas först en sida "ny länk" och detta trots att man fyllt i till ex, "fortsätt där du slutade" och det. Det lustiga är ju att trots att sidan en ny länk öppnas så finns Huset för startsidan kvar och de räcker att klicka på det så öppnas ju IS där. Och en sak, detta gäller endast google-läsaren, explorer och firefox fungerar som vanligt. Bagatell , men som sagt man måste få veta. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

det är nog dags att skrota google-chrome , den ger dig snart magsår lagera

de har hittat på ett nytt sätt att surfa på , de vill ge dig en ny upplevelse
ha mer kontroll på var du surfar osv.

i manualen finns det nog svar på hur det fungerar
Kan vara det, man får stå ut, det man tycker med Google är ju att den är en aning snabbare i sin verksamhet. Det får gå så.
lagera!

Om man istället går in på inställningar och klickar på följande.

Öppna en särskild sida eller en grupp med sidor. Grupp med sidor" klicka"

Fyll i www. internetstart.se så fungerar det.

Spara.

Annons
Ok, jag har testat det också, men ska prova igen. Myskositeten ökar i mängd, hehe, men vem ger sig ? Tack.
Yeaaaaaaaah,musse, nu blidde de ordning och reda. Nu ska det inte ändras någonstans innan man vet vad man gör, hehehe. OK tack o bock. L.
jag tror att din google-chrome alltid startar med , google-sök och med ett antal sidor i en matris under sökfältet
Göcke, den har fungerat alltid, men häromdagen blev det något, man kommer väl åt knappar och vill testa etcetc, men som sagt, nu blev det ordning i alla fall.Ha det.
ja det brukar det ju göra , ordna sig alltså.

det är för lätt att trycka på knappar , (och fel sådana)
Men det var ju bara för tre dagar sen som jag skrev att du även skulle ändra där med , Har du redan lyckats att trycka bort det igen eller så gjorde du bara det jag skrev först men blundade när du läste mitt andra inlägg



Skönt att det fixade till sig till slut i alla fall
Deda-P, jag vet att vi gjorde i ordning då, men du vet tiden går och man har en massa saker i skallen som tar sin plats. Hur som nu fungerar det, ev glömde jag spara då kanske. Ha det gött. L.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem