Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Vad har hänt ?

Vad har hänt ?

Plötsligt säger datorn att det här är din nya webbläsare. Bakgrundsbilden och hela mitt bildarkiv och alla favoriter är borta.
Antal svar på detta inlägg: 5
Hej rutan, det låter ju som att du skulle ha bytt webbläsare på något sätt, men det borde du väl se i så fall. Du får kolla vilken läsare du har och kanske återställa så ditt gamla innehåll finns nog någonstans. Konstigt annars, det försvinner knappast bara så där liksom. Godnatt för nu och Lycka till. L.
Testa Systemåterställning och backa datorn till ett datum innan det blev så här...
Vad har du för operativsystem. Windows 7 eller 8, eller XP.

Tänk efter om du har gjort något med datorn, dvs installerat något eller så.
Vad är det för webbläsare som du har fått nu då istället och vad hade du förut

Ditt bildarkiv ska väl inte försvinna i och med att du byter weppläsare

Det bör gå att få tillbaka
Annons
God morgon från ett blåsigt och regnigt Stockholm. Jag har Windows 7. Idag är allt som det skall. Vet inte om att jag installerade Instagram på telefonen via facebook påverkade det hela. Ja ja nu är allt som det skall. Kanske är det som all support säger när man ringer. "Dra ur kontakten vänta 10 sekunder sätt i den igen"
rutan, bra det då. Man vill ju inte förlora gamla minnen och bilder. Alltid bra om det ordnar till sig, det kan ha varit bara det där att man ska " dra ur" som det heter.Lycka till nu i regnet,huua. L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem